9 Aralık 2014 Salı

Blogger Haritası





Merhaba, Fincan Teyze blogunun sahibesi blog haritası çıkarmış. Ve bu haritayı çok da güzel düşünerek yapmış ve şöyle anlatmış nedenini ,

 birbirimize daha kolay ulaşabilmemizi sağlayacak ve etkinlik planlamalarında bize yol gösterecek bir kaynak olacak.
Sizlerinde desteğiyle özellikle "Blogger Buluşmaları"nda aynı şehirdeki arkadaşlarımıza ulaşmamızı kolaylaştıracak bir liste...
Hangi blog, hangi şehirde hatta ülkede, Kısaca  "Blogger Haritası"...
Bu listede olabilmek için öncelikle birkaç dakikanızı ayırarak "Blogger Tanıtım Formu"nu doldurmanız gerekmektedir. 


Katılmak için Fincan Teyze'nin bloguna ve Blogger Tanıtım Formunu doldurabilirsiniz. 
Blogunuzda da bu postu yayınlarsanız daha da çok kişi görücektir.

Sevgiler.

5 yorum:

  1. hoş geldiniz, hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Sizi Blogger Haritamıza ekledim.
    http://bloggerharitasi.blogspot.com.tr/2014/12/gri-palyaco.html
    Aynı zamanda google+/twitter/pinterest hesaplarımdan da paylaştım. İlginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. İtiraf etmeliyim, benim haritadan güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin sayeniz de bu fikir çıkınca ben de bu güzelliğe değer birşey yapayım dedim, beğenmeniz mutlu etti beni. :)

      Sil