26 Aralık 2016 Pazartesi

Pastel Moon Light Highlighter



Merhaba " Pastel " markasına ait olan aydınlatıcı'dan bahsetmek istiyorum. Öncelikle Pastel markasının bir çok ürünleri gerçekten çok başarılı. Bu aydınlatıcı da onlardan sadece biri. Yaz dönemlerinde çıkmıştı bu aydınlatıcı bende o dönemlerde kullandım ama bloguma eklemek epey zaman alıyor üşengeçliğim sağ olsun. Ürünün dış ambalaj rengi ve içinde kısım toz pembe renginde olması kesinlikle çok çekici geliyor göze. 


Ürünün ambalajı oje gibi, fırçasıyla ufak noktalar oluşturup yüzünüzün sürmek istediğiniz bölgesine kolayca sürebilirsiniz. Ürünü dağıtmak için nemli sünger, el veya fondöten fırçası kullanılabilir. Ama en iyi sonucu bence nemli sünger veriyor. Hızlı ve kolayca dağılmasını sağlayan tek şey nemli sünger bence. :) Fazla ışıltılı bir ürün.. Sıvı yapıda, gümüş ışıltılı simleri var. Çoğu kişiye kalın yapıda gelebilir. Kesinlikle toz bir aydınlatıcı kadar ince yapıda değil. 


Üstte, sürülmüş ve elle dağıtılmış halini görebilirsiniz. Çok güzel aydınlık veriyor. Fiyatına göre verdiği etki bence çok güzel. Uygun fiyatlı bir aydınlatıcı arayanlardansanız şans verin derim. 
Fiyatı 10-15 TL arası bir şey idi. 

Sevgiyle.

7 yorum:

  1. sanırım çok belli oluyor ve simli bir ürün ben kullanamam gibi geliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla ışıltı sevmeyenler uzak durmalı :)

      Sil
  2. Bende ilk cıktıgı zaman koşarak gidip almıstım güzel bir ürün. Güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Hayatta fark edemezdim ne işe yaradığını, nasıl uzağım bu tür şeylerden
    Acaip eğlenceli görünüyor, kesinlikle bir gün denemek isterim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim ama ilginiz yoksa uzak durmakta iyidir :)

      Sil
  4. bana çok simli gelmişti, o sebeple almamıştım ama sizde güzel durmuş ... güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil