15 Aralık 2016 Perşembe

İzledim - Age of Youth 2016 - Kdrama #Dizi


Adı: Age of Youth
Yönetmen: Lee Tae-gon
Senaryo: Park Yeon-sun
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Tarihi: 2016
Ülke: Güney Kore
Dil: Korece

Konusu;
Üniversite öğrencileri Yoon Jin-Myung (Han Ye-Ri), Jung Ye-Eun (Han Seung-Yeon), Song Ji-Won (Park Eun-Bin), Kang Yi-Na (Hwa Young) ve Yoo Eun-Jae (Park Hye-Soo) aynı evi paylaşırlar.
Jin-Myung maddi açıdan kendini desteklemek ve okumakla meşguldür. Uyku eksikliğinden muzdariptir. Ye-Eun sevgilisine sadıktır, neyi sevip sevmediği konusunda nettir. Ji-Won parlak bir kişiliğe sahiptir ve içki içmeyi çok sever. Yi-Na güzel görünümü sayesinde popülerdir. Eun-Jae ürkektir, ama erkekler konusunda benzersiz bir zevki vardır.

Yorumum;
Üniversite yılları, hiç tanımadığın insanlar kaynaşma dönemi derken. Çekilen acılar birden can ciğer olan ev arkadaşları. Kavga etseler bile kin tutmayıp yaşayan kişiler.. Güzel bir diziydi. Her birinin ayrı bir hikayesi vardı. Hepsini güzelce izledim. Tarttım.
Yoon Jin - Çok çalışkan, boyun eğmeyen kişilikte biri ama o kadar koşturmaca yaşıyor ki hayatında oturup nefes almaya vakti bile yok.Eziliyor, gülmeyi, gülümsemeyi kendine layık görmüyor. Aşk onun için ise kendini, gücünü kaybediş şekli.

Ye Eun - Cıvıl cıvıl bir kız. Gerçekten aşk'ı için elinden gelini hep yaptı. Aşk doğru kişiyle güzel olur. Ayrıldı aşk'ı gördü acısıyla. Kaçırıldı, dostluğu hissetti en derinden.

Kang Yi-Na - Kolay yoldan yaşamanın yolunu bulmuş bir hayat kadını olma yolundaydı. Ta ki birşeyler tersine dönene kadar. Doğru yolu buldu. Hayat kadınıyken bile ev arkadaşları tek yakınlarıydı.

Song Ji-Won - Erkek hastası, ama erkek fatma gibi. Popüler olmak için yalan söyler. Dostları için o da çok şey yaptı.

Eun Jae - Ürkek bir kuş misali babasının ölümünü kendi suçu olduğunu düşünüp hayattan uzaklaşmış yalnız kalmış bir kişi. Ama bu güzel dostluk ona çok şey öğretecek.

Sonu çok boş bitti, son diyemeyecek kadar boştu! daha bir kaç bölüm daha rahatça sığardı. Neden kesmişler anlamadım zaten. Güzel bir diziydi. Daha uzun olmalıydı.


Sevgiyle.

2 yorum:

  1. "neden bitti ki" sorusunu sorduracak kadar hoş bir dizi olmasına sevindim.
    Kore dizilerini severdim, bir göz atılabilir bence de

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil