28 Aralık 2016 Çarşamba

İzledim - Shopping King Louie 2016 - Kdrama #Dizi



Adı: Shopping King Louie
Yönetmen: Lee Sang Yeob
Senaryo: Oh Ji-Young
Kanal: MBC
Bölüm Sayısı: 16
Tür: Melodram, Komedi
Yayın Tarihi: 2016
Ülke: Güney Kore
Dil: Korece




Konusu;

Dizi, Kang Ji Sung, nam-ı diğer Louis ile Ko Bok Sil arasındaki ilişkiyi konu edinecektir. Louis zengin bir aileden gelmektedir. Burnundan kıl aldırmayan alışverişkolik bir er kişisidir. Fakat ne yazık ki elim bir kaza sonucu hafızasını kaybetmiştir. Ko Bok Sil ise adeta kanatsız bir melek misali iyi kalpli bir taşra kızıdır. Louis, gerçek aşkın ne olduğunu Ko Bok Sil ile tanıştıktan sonra öğrenecektir.

Yorumum;
Diziye ilk başladığımda severek izledim bir kaç bölümünü. Ko Bok Sil, Louis'e göre fazla çirkindi bence. :( Louis ise, tam bir alışverişkolik moda canavarı adeta.. Komik çocuk :) Bir kaç bölümden sonra sıktı dizi o kadar sıktı ki bitiremicektim nerdeyse.. Son bir kaç bölümle biraz daha düzeldi izletti de bitirdim. Ama genel olarak dizi de hafıza kaybı, çok uzun sürdü. Ko Bok Sil'e çok acı çektirdi. Ve tanımadığı birine bu kadar iyilik içimi baydı. İnsanız az buçuk gerçekci olun yahu dedirtti bolca. Mutlu sonlar, iyilikler falan bitti dizi. Ama keşke daha fazla sevdireydi kendini.Boş vaktiniz varsa, diziniz hiç yoksa bakabilirsiniz. Ama bakmasanız da olur yani. Öyle bir diziydi benim için.




0 yorum:

Yorum Gönder