10 Aralık 2016 Cumartesi

Maybelline Affinitone Fondöten



Merhabalar, uzun zamandır yazacak çok şey birikti ama üşengeç bir benle başbaydım. Yeter artık! dedim ve bugun kış ayların vazgeçilmez ürünü olan "fondöten" ile başlamak istedim. 

Maybelline markasına ait olan Affinitone serisi olan bu ürünü ilk aldığım da çok memnun kalacağımı düşünmüştüm. Evet düşünmüştüm, kapağını açar açmaz o dökülme anı olmasaydı eğer... Bu kadar da cıvık olunmaz ki, dedim.. Ürünü ten de kullandığım da ise, doğal duruşunun hakkını veriyor kesinlikle. Ama kapatıcı özelliği epeyce az. E vitamini içerdiği için de kurutmuyor. Kuru bir görüntü de vermiyor. Işıltısı gayet güzel.  Ama dediğim gibi kapatıcı özelliği az, kusurları tamamen kapatmıyor. 


Üstte, yoğunca sürüldüğü için kapatıcılığı fazla gelebilir size ama değil. Hele bir de süngerle sürüyorsanız bütün kusurlar gözünüze batabilir. :) Ama her insan kusurlarıyla da güzeldir. Doğal bir fondöten arıyorsanız şans verebilirsiniz. Kesinlikle kusursuz bütün vaatlarını yerine getiren bir fondöten değil. Cıvık cıvık yapısı ürünün çoğunun üstünüze veya yere aktığı için biraz hayal kırıklılığı olan bir ürüne dönüşebiliyor. 

Fiyatı 15-20 TL arası çoğu mağazalar da bulabilirsiniz.. 

Sevgiyle.

4 yorum:

  1. Bu fondötene sans verebilirim öyleyse, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok uzun zaman kullandım. Önce nemlendiricimi sürüp sonra da elimle fondöteni dağıttığımda çok iyi sonuç alıyordum. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil