2 Mart 2016 Çarşamba

İzledim - Sassy Go Go - Kdrama #Dizi


 Yönetmen: Lee Eun-Jin
Senarist: Yoon Soo-Jung
Tür: Dram, Romantik, Komedi Gençlik
Bölüm Sayısı: 12
Yapım Yılı: 2015
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore


Konusu; 
Dizi, lisedeki bir amigo takımındaki öğrencilerin etrafında dönmektedir. Burada, arkadaşlığın ve aşkın yanı sıra rekabeti körükleyen sert bir eğitim vardır.






Yorumum;
diziye ilk başladığım da beklentimi yüksek tutmiyim yea falan diye başladım. 2 gün içerisinde diziyi bitirdim. Hatta 1 gün de bile olabilirdi de o işler vardı :) Yani nasıl beğendim.nasıl beğendim anlatamam! İzleyin, izletin diyim baştan! Yeol ve Yeon'nun birlikte olacağını hayal edemedim. İkisi de nasıl tatlı oldular. :) Dizi bizim Türkiye'de ki okullardan biraz farklı. Dostluk diye birşey olmayan bir okul düşünün herkes birbirinin kuyusunu falan kazıyor. Ha işte öyle kötü bir okul. O kadar kötülükten, nasıl cici bir dostluk çıkıcak inanamıcaksınız. Ki sadece dostluk değil, aşk'ta varsa. :)







ve mutlu son!

4 yorum:

  1. yaa çok sevimli görünüyor bunlaarr! hemen not alıyoruuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokca sevimliler zaten :) izlediğin de daha da seveceksin! :)

      Sil
  2. Bende yeni bitirdim.Güzeldi, hoştu da çocukların derslerde başarı uğruna yaptıklarına,ailelerinin rekabeti körüklemelerine çok üzüldüm.Gerçekten rekabet eğitimlerinde bu düzeyde mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından biz de öyle değil. Rekabet iyidir elbet ama fazlası herşey gibi zarardır.

      Sil