30 Ocak 2016 Cumartesi

İzledim - Reply 1988 - Kdrama #Dizi




Yönetmen: Shin Won-Ho
Senarist: Lee Woo-Jung
Tür: Komedi, Romantik, Dram
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlanma Tarihi: 2015
Ülke: Güney Kore

Konusu;
Dizi 1988 yılında Seul'de bir mahallede geçiyor. 
Aynı sokakta yaşayan beş ailenin hayatını konu alıyor. 


Yorumum;
Harika bir seri bu, Reply 1994 ve 1997 benzer başlıyor benzer bitiyor. Ama yıllar farklı olunca değişen şeyler çok oluyor. Çok sevimli sıcacık bir diziydi " Reply 1988 " Fazla meraklandığım, sabırsızlandığım da çok hani. Öyle cicili bicili birşey değil. Ama çok içten. O kadar içten ki her biri bende onlarla o anları yaşadım gibi hissettim. İşte bu sebepten izlemelisiniz diyorum. dostluğun alâsı var bu dizi. İzleyin, izletin. 

Biraz da spoil versem mi vermesem mi bilemedim.
Ama Bo Ra yerine Duk Sun'un düğününü göstermelerini isterdim. Ayrıca, beklentiler nasıl ters köşe yapıyorlar son 2 bölüm de. İşte öyle, çok sevdiğim kişiyle evlendiği için mutlu oldum. Hayatının kararını vermiş asıl kızımız. :)

3 yorum:

  1. bu serileri izlemedim ama çok beğeniliyor, gözüm aşina ;)
    Kalemine sağlık, yazı da sıcacık, içtendi ;)

    YanıtlaSil
  2. Konusu güzele benziyor. Takipteyim senide beklerim (kinay2006)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil