18 Mart 2016 Cuma

İzledim - Moorim School - Kdrama #Dizi

Yönetmen: Lee So Yeon
Senarist: Kim Hyun Hee, Yang Jin Ah
Tür: Okul,Aksiyon
Bölüm Sayısı: 20
Yapım Yılı : 2016
Ülke: Güney Kore
Konusu;
Moorim Okulu sadece yüksek akademik puanlara odaklanmış bir okul değildir.Okulda öğrencilere dürüstlük,inanç,özveri ve iletişim de dahil olmak üzere birçok erdem öğretilmektedir.Okulda farklı ülkelerden gelen ve her birinin kendi hikayesi olan öğretmenler ve öğrenciler vardır.


Yorumum;
Gençlik dizilerini severleri önden alalım. Aksiyon severleri biraz düşünüp öyle alalım. Ben çok sevdim bu diziyi. Hele ki sonunu öyle sevdim ki! Vay be böyle senaristler de varmış dedim. Öncelikle 2 kız esas kızımız 2 erkekte esas erkeğimiz oluyor bu dizide. Her biri çok tatlı aslında :) Okul ise bildiğimiz okullardan epeyce farklı. Aslında ilginç olan yanıda o :) Her kafasını sallayan giremiyor bu okula. Mühürü var, izini var, var da var. 1 esas kız ve erkeğimiz kardeş olduklarını son bölümlere yakın öğrenirken. 2 esas erkek diğer esas kızımız için savaşlar vermeye başlamıştır ama sadece biri şanslı çıkıyor. Güzel bir diziydi. Pek sevdim. Güldürdü, ağlattı, mutlu etti. :)



Sevgiler!

1 yorum:

  1. Cheese in the Trap ile aynı anda takip ettim ama 2 haftalık aradan sonra iki diziyi de takip edemedim. Moorim School bana biraz çocuksu geldi ama karakterleri sevmiştim. Müsait bir zamanda bitirmeyi düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil