26 Mart 2016 Cumartesi

İzledim - Patiala House - Hint #Film



Yönetmen: Nikhil Advani
Yapımcı: Bhushan Kumar, Mukesh Talreja
Senaryo: Anvita Dutt Guptan, Nikhil Advani
Tür: Dram, Spor, Aile
Yapım Yılı: 2011
Oyuncular: Akshay Kumar, Anushka Sharma, Dimple Kapadia, Rishi Kapoor, Shivarna Mitra


Konusu ;
Pargat iyi bir kriket oyuncusudur, babası Gurtej Singh ise evin reisi ve otoriter bir kişiliğe sahiptir.Pargat İngiliz milli kriket takımından teklif almış ve Londra’nın yolunu tutmuştur.Babası ise oğlunun İngiliz milli takımı ile hint milli takımına karşı oynamasına karşı çıkmaktadır.Babasının itibarını düşünen Pargat hayallerini bir kenara bırakır ve ülkesine geri döner.Bir gün Patiala evinin reisliğinin kendisine kalacağının farkındadır.

Yorumum;
Bir ırk kavgası daha.. İngiltere, hint vatandaşlarını ülkelerinden uzaklaştırmak için herşey yapıyor. Ve ölümler de oluyor elbet. Daha da zaman geçtikçe eskisi gibi olmasa da yine devam eden bir ırk dalaşı var. Ama Gutti İngilterenin kahramanı oluveriyor. Hemde ne kahraman. Babası dışlasa bile, babasının hayallerinin peşinden gittiğini duyunca gözyaşlarını tutamayıp kucak açıyor. sonrası mutluluk,huzur. :)



2 yorum:

  1. Ben hint filmlerinde böyle birden müziğe ve dansa giriş kısımlarına çok garipsiyorum. Amir Khan'ın filmlerinden çok eğlendim ama başka hint filmi izlemedim henüz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğumuzun ilk Hint filmi mutlaka Amir Khan'a çıkar :) Diğerlerinde de çok eğlenceliler var. İzlemelisin bence :)

      Sil