4 Mart 2016 Cuma

İzledim - Cheese In The Trap - Kdrama #Dizi



Yönetmen: Lee Yoon Jung
Senarist: Soon Ggi, Nam-hee Kim, Go Sun Hee
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2016
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore

Oyuncular;
Park Hae Jin - Yoo Jung
Kim Go Eun - Hong Seol
Seo Kang Joon - Baek İn Ho
Lee Sung Kyung - Baek İn Ha
Nam Joo Hyuk - Kwon Eun Teak
Park Min Ji - Jang Bo Ra



Konusu;
Hong Seol,kendi halinde sıradan bir üniversite öğrencisidir ve ailesinin ekonomik durumu kötü olduğu için yarı zamanlı işlerde çalışır. Yoo Jung ise, iyi görünümlü, zengin, akıllı,okulun en popüler öğrencisidir.Herkes tarafından iyi biri olarak tanınmaktadır. Seol'un ise bu popüler çocuğun herkesin zannettiği gibi birisi olmadığını düşünmektedir.Hong Seol,Yoo Jung'un gizemli yönünü keşfeden kişi olacaktır...




Yorumum;
Akşam final bölümü izlerken ne çok ağladım yahu.  Senariste ben de herkes gibi saydım. İlk bölümler de gerçekten zıt kutupların birbirine ne kadar da benzediğini fark etmiştim. Aşk, herşeyi iyileştirir. Kötü düşünceleri, kötülükleri. Bunu en güzel örneğini Seol bize Jung'la gösterdi. Jung'un için de ki farklı kişilik demek ne kadar doğru olur bilmiyorum ama, farklı intikam yöntemlerini daha da iyileştirdi. Hele son bölüm yok mu.. Ah o bölüm! Çok ağladım. Mutlu bitsin istedim. Ama senaristin yaptığına bak. Hıh!! İzleyin son bölümü sevmeyenler olaraktan sonra toplanalım.  :p



8 yorum:

  1. anaam mutsuz mu bitiyoo spoiler mı aldım ben şimdii o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -.- hıhım, sinir olmanı bekleyen bir final var canım. :(

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ciddi ciddi webtoon bitmedi diye diziyi kötü mü bitirdiler. :( Kafamda deli sorular. Sizi takipteyim. Ah senarist ne yaptın sen! :(

    YanıtlaSil
  5. blogunuz harika,takipteyim bana da beklerim!
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. tabiki gelirim. :)

      Sil