13 Şubat 2017 Pazartesi

Yves Rocher İle Cildin Kontrol Altında

  Merhaba, Yves Rocher'nin cilt ürünlerinden biraz bahsetmek istedim. Cilt her zaman bakılmaya ihtiyaç duyar. Dış etkenler sayesinde cildimiz yaşımızın daha da üstünde yaşlanma belirtileri gösterir hal alır. Ve sertleşir, gözeneklerle de ekstra kötü bir görünüm verir.


Cilt bakımında ki en önemli özellik, " temizlemek " bence. Cildi temizlemek ve gerçekten temizlendiğini hissetmek gerekir.  Cildim fazla siyah noktalanmaya meyilli olduğu için, ve yok olan siyah noktalar ise çoğu zaman kocaman gözeneklere sebep olduğu için. Siyah noktaları yok eden, gözenekleri derinlemesine arındaran temizleme jellerini tercih ediyorum. Salistik asit içeren ürünler olmasına dikkat ediyorum çünkü sivilce ve siyah noktaların tekrar oluşmasını engelliyor. E sadece temizlemekle bitmiyor. Bakımında bir çok evresi var, temizlik, peeling, maske, tonik, nemlendirici kremler, serumlar vs. vs. Hepsini tek seferde anlatmak olmaz!

Nemlendiriciler, cildi nemlendirme cilt bakımında çok önemli yeri tutuyor . Düzenli kullanımda yumuşamış bir cilt, akne ve siyah noktaları azalmış hatta yok olmuşcasına temiz görünen sağlıklı ve ışıltılı bir cilt için en önemli ürünlerden nemlendiriciler. Doğru nemlendiriciyi bulmak aslında zor. Cildinizi iyi tanıyor olmanız lazım. Benim cildim karma ve hassas. Siyah nokta ve cilt lekesi oluşumuna müsait olunca, gündüz hafif bir nemlendirici ve mümkünse spf içeren nemlendiriciler tercih ediyorum. Gece Nemlendiricileri de yoğun nem veren ürünler tercih sebebim. 



Benim bu ürünlerde severek tercih ettiğim Yves Rocher markası sizde cildinizi kontrol altına alıp, kışın etkilerinden ( aslında yaz kış farketmeksizin kullanılmalı. :) ) 
korumak istiyorsanız http://www.yvesrocher.com.tr/control/cilt-bakimi/ ürünleri kısmına mutlaka bakmanızı öneririm. Kayısılı peeling'i ef sa ne ! :) Verdiği aydınlık görüntüsüyle temizlemesiyle çokca sevdiğim bir ürün oldu. Unutmayalım ki kıyafetlerimiz gibi cildimizde aslında bizim giysimiz ona ne kadar iyi bakarsak o kadar güzel görünürüz.

Musmutlu günler.
Sevgiyle


2 yorum: