25 Şubat 2017 Cumartesi

Değişmeyen Moda Trendleri

Merhaba, biraz değişmeyen moda trendlerinden bahsedelim istiyorum.Ama öncelikle gördüğüm birkaç yeni sezon ürünlerinde tekrardan " Eskileşen Yeni Moda " ile bizlerle olucak gibi. Dün girdiğim bir çok mağaza da bunu gördüm. Yeni sezonda da 80-90'lardan kalma bir çok ürün bizimle olacak gibi.
Değişmeyen moda trendlerinde ise, Deri, Dantel ve Tül ürünler bence..
Eskileşmiş yeni ürünler, dantel, deri ve tül detaylarla da biraz çekici hale gelmiş. Yaklaşık 2 veya 3 yıldır vazgeçemediğimiz "deri etekler" binbir türlüsü ile bizimle bence bu yılda. Birde file çorap modası var olunca böyle bir bütün haline gelmiş oluyor. Deri eteklerin sevdiğim kullanım tarzları şu şekilde aslında. İşte bu moda hep kalabilir hayatımda bence.
  Dantel, hem çok ağır ve ciddi hemde spor kıyafetlerle bütünleştirmeyi başaran tasarımcılara teşekkürler. Gece şıklığında vazgeçilmez ürünlerden biri bence dantel elbiseler-abiyeler. Hatta dantel olan bir çok güzel ürünler. Önceden yani ben küçükken annem dantel örerdi böyle renkli iplerle, kıyafetlerin altına veya yakalarına dikerdi. O zaman öyle bugünler gibi her istediğimiz kıyafeti alamıyorduk. hayatımda ki tek tanıdığım modacı " annem". 
Sevdiğim kıyafetleri asla çıkarmak istemezdim. Aslında ayakkabı sevdam da biraz babamdan gelir. Hiç unutmam, 3 yaşlarındayım. Babam yurt dışında çalışmaya gidiyor o sıralar. Bana mor sivri burun şimdiki stiletto tarzında bir ayakkabı getiriyor. Mor ama nasıl güzel bir mor rugan.. Numarası benim ayağıma olmuyor. Haftalarca ağladığımı biliyorum. Sonra annem o ayakkabıları benden ufak olan kuzenime veriyor ki, ben onu görünce kıyamet koparıyorum ve o ayakkabıları eve getiriyorum tekrardan :) Annem sonra benden gizli yine ona veriyor tabi.. Bu anı benim o yaşlarda hatırladığım bir kaç şeyden biri. Benim için çok derin. Bunun için minnak yeğenlerime hep bir numara büyük ayakkabı alırım. 
Tül , tül detayları çok seviyorum. Bluzlerde, eteklerde hatta kazaklarda bile çok güzel duruyor bence. Bu yılda tülden hiç vazgeçmesin kıyafetler. Bu üçlü benim için bu yılında vazgeçilmez ürünlerinden bence. Hatta bir çok modacının bile bu üç ürünle harikalar yaratacağı bir yıl olacak gibi :) 


Tabi bunlarla kalmıyoruz. Moda hakkında herşey biz kadınların vazgeçilmezi bence. Sadece ülkemizde ki modayı değil, yurt dışında da modaya göz atmak, hatta kıyafetlerimize uyarlamak için bol bol dergileri takip ediyoruz. Etmeyen de yoktur herhalde. Kombinleri nasıl oluşturmalıyız, gece elbiselerine hangi aksesuarlar kullanılmalı? Sokak modası nedir? Ayakkabılar nasıl kombinlenmeli? vb. gibi bir çok sorunun cevabını bulduğum bir dergi bulduysam her ay mutlaka benimle olmalı. Moda hakkında beni doğru şekilde bilinçlendiriyorsa bilgilerime bilgi katıyorsa her daim takip edilesi bir dergi olmayı hak ediyor. Kış aylarının vazgeçilmez ürünlerini ve bir çok ürünü moda hakkında bilgiler veren dergilerden takip etmeli ve güncel yaşamdan geri kalmamalıyız. Moda sizinle olsun.


Musmutlu günler.
Sevgiyle.

0 yorum:

Yorum Gönder