21 Şubat 2017 Salı

Flormar Passionate Dots İnvisible Powder - Toz Pudra

Merhaba! Yaz, kış demeden pudralar hayatımızın bir parçası. Cildimizin parlak/aydınlık görünümünü severiz. Ama o yağlı görünümü asla bize göre değil. Kompakt pudralar bazen yapıları açısından kalın yapıda olabiliyorlar. Ve yağlanmasını istemediğimiz bölgeye bol sürdüğümüz de ise, cilt bazen kusmalar yapabiliyor. Bunun için hep ince yapıda bir pudra arayışındayız. Flormar'ın Passionate Dots toz pudrası bu seriyle birlike almıştım. Elimde pudralarım çok olunca anca kullanabildim. Aslında pudra insanı değilim. Kompakt pudralar toz pudralara göre sürümü çok daha kolay. En azından sürerken bunlar gibi toz toz olmuyor :) 
Herşeyin kolayı var tabi, üründe gördüğünüz pamuklu süngerle sürülen bir pudra değil kesinlikle. Frçayla da sürülenbilir ama en iyi sonucu kesinlikle, nemli süngerler ile alıyorum. Sürümü çokda kolay geliyor ardından çok duyulan Baking yani makyajı pişirme yöntemini yaptığında arta kalan pudrayı da tombik bir fırçayla fazlalıkları yok ediyoruz, mükemmel oluyor bence.
Yapısınıda elimin üstünde görebilirsiniz. İncecik bir yapıda. Kat kat durmuyor. Bu seri sınırlı sayıdaydı ama Flormarın siyah kapaklısı var. Onu alabilirler. Uygun fiyatlı olduğu için ve yapısından dolayı tekrar alınabilecek bir ürün bence. Severek kullanıyorum. :)

Musmutlu günler.
Sevgiyle.



3 yorum:

  1. Bende de var, kullanamamıştım. Aldığım zaman çeşit çeşit fırçalarım ya da baking yöntemi filan yoktu beni beyaz yapıyor diye bir kenera atmıştım. Deneyeyim tekrar iyisimi :)))

    YanıtlaSil
  2. Toz toz olan ürünleri kullanamıyorum ://

    YanıtlaSil
  3. Elimde flormarın pudrası var hala daha kullanmadım öyle duruyor:))

    YanıtlaSil