17 Ocak 2017 Salı

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası


Merhaba! Olmazsa olmaz ürünlerden olan " Kaş Maskarası " ndan bahsetmek istiyorum. Renkli kaş maskaralarından önce şeffaf kaş maskaraları ön plandaydı daha sonra bunların renkli olanları çıktı. Elbette ki güzel düşünülmüş. Ama renk seçenekleri az olması sebebiyle çoğu kişinin hala şeffaf  renkli olanını tercih ettiğini belirtmeden geçemeyeceğim.

Gelelim ürünümüze, Rimmel London markasına ait olan kaş maskarası epeydir piyasada, ben anca deneyimleyebildim. Ürünü ilk kullandığım 1-2 hafta çok cıvıktı. Kaşları şekillendirirken etrafa bulaştığı çok oldu. Daha sonraları bu sıvı yapısı epey normale döndü. Ama fırçanun uç kısmı dışında her yerine bulaştığını görebilirsiniz aşağıda.  Bu da hoş bir görüntü olmuyor maalesef aceleyle sürerken onlarda ekstra bulaşınca durum kötü oluyor. :(

Acil bir işiniz var kaş doldurmaya fırsatınız bile yoksa bu ürün kullanılabilir ama dikkatli sürmek kaydıyla. Sırf bu sebep yüzünden kullanabiliyorum bu ürünü galiba. Sevmediğim yanları sadece sürerken etrafa bulaşması da değil. Yoğun sürülmüşse bazen topaklanmış gibi görüntü veriyor. Çoğu maskaralarda olur bu sorun ama sen kaş maskarasısın canım!


Renk tonu üstte gördüğünüz gibi, koyu kahve kaş renginiz koyuysa size uygundur. Dolu dolu da gösterir ama siz yine kaş farları veya kalemleriyle doldurup öyle üstünden geçin. Şeffaf olan ürünleri daha bir çok sevmiştim. Bu ürün benim için olmazsa da olur dediklerimden oldu. Umutluydum bu üründen ama olmayınca olmuyor, sevemeyince sevemiyorsun ki :)

Musmutlu günler.
Sevgiyle. 


2 yorum:

  1. Fırçası biraz daha küçük olsaydı sevdiğim bir ürün onun haricinde.Tabii ki daha iyileri var,bitince tekrar alınacak kadar bağımlısı değilim :)

    YanıtlaSil
  2. Hic denemedim teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil