21 Ocak 2017 Cumartesi

Hidroten - Su Bazlı Cilt Bakım Kremi


Merhaba, yine üşengeç bir ben hiç yazasım gelmiyor.. Neden bilmiyorum hatta birşey yapasım bile gelmiyor :( Havalardan mıdır nedir bilemiyorum.. Biraz silkenip hemen kendime gelmeliyim dedim ve yazımı yazmaya koyuldum. :)
Sosyal medya'da çok sık karşılaşır olduğumuz " Hidroten " marka " Su Bazlı Cilt Bakım Kremi " nden bahsetmek istedim. Ben ürünü eczaneden satın almıştım. Epeydir ara ara kullanıyorum. Yaz aylarında daha da sevdiğim doğrudur. Su Bazlı olan bu krem Jojoba Yağı içeriyor. Ve cilt hücrelerini yenilediği için Bepanthone kremin benzeri diyebiliriz. 

Ürün su bazlı olduğu için, cilde ilk sürüldüğünde ferahlatıcı bir etki veriyor. Bir kaç dk bekleyip cilt kremi çektikten sonra bu ferahlık yerini, yumaşaklığa bırakıyor. :) Cildi nemlendirmiyor gibi, tamamen bakım yapıyor gibi. Bunu sürdükten sonra nemlendiriciniz ile desteklemeniz şart.
Ürün su bazlı olduğu için, cilde ilk sürüldüğünde ferahlatıcı bir etki veriyor. Bir kaç dk bekleyip cilt kremi çektikten sonra bu ferahlık yerini, yumaşaklığa bırakıyor. :) Cildi nemlendirmiyor gibi, tamamen bakım yapıyor gibi. Bunu sürdükten sonra nemlendiriciniz ile desteklemeniz şart.
İçeriği üstte görüldüğü gibi. İlk sürüldüğünde vaat ettiği ferahlığı kesinlikle veriyor. Cildinize öyle farklı bir etki vermedi bana en azından. Ama hücre yenilediği için çoğu kızarıklıklarımı azalttı cildimi eşitledi diyebilirim.

Yapısı tam krem, hatta arko krem gibi tüpten çıkarken zorlanıyor adeta :) Sürümü kolay hemen ciltte eriyor. Bu marka ürünün Yağ bazlı olanı da varmış. Kuru ciltler ekstra onu kullanabilir. Yaz aylarında güneş kremiyle güzel gider bu krem, ferah ferah iyi gelir diye düşünüyorum. Kesinlikle Bepanthone kadar iyi ve hızlı hücre yenileyici değil.

Musmutlu günler.
Sevgiyle.


0 yorum:

Yorum Gönder