31 Aralık 2015 Perşembe

İzledim - Shaandaar 2015 #Film



Yönetmen: Vikas Bahl
Senaryo: Vikas Bahl, Chaitally Parmar, Anvita Dutt 
Müzik: Amit Trivedi
Yapım: 2015
Ülke: Hindistan
Tür: Komedi, Romantik, Dram

Konusu;
Düğün, iki ailenin de  birbirlerinden habersiz kendilerini kurtarma çabalarıdır. 


Yorumum;
Ah diyorum! İlk kez bir hint filminde bu kadar sıkıldım. Eğlenceli yanları da vardı elbet ama çok sıkıcıydı yahu. Çok klişe ilerledi ve bitti. Kısaca beğenmedim. Düğün filmlerini severler izleyebilirler elbet, benim için zaman kaybıydı. Olamayan düğün, uyku problemli gençler ve birbirlerine aşık olup düzeliveren uyku problemleri. vs.vs...

6 yorum:

  1. enee tüh yaa hint filmi görünce koşup geldiydim ben de :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzellleri de var, izlediklerim bölümünden bakabilirsin canım :)

      Sil
  2. Hint filmlerinde çokça büyük bir yükseliş var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksiyon filmleri daha da yükselişe geçmiş meğerse :)

      Sil
  3. Film yorumunuz için teşekkürler, izlerken dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, iyi seyirler şimdiden :)

      Sil