17 Aralık 2015 Perşembe

NOTE Cosmetics Luminous Silk Quattro Eyeshadow - Far


Merhaba, gününüz musmutlu geçsin.! Bugun severek kullandığım bir ürün olan Note Cosmetics markasına ait bu minik 4'lü far paletinden bahsetmek istiyorum. Ürünün, kutusu çok şık, siyah, sade ve şık Fiyatı ise ürüne göre çokca uygun. Bende ki 01 numara olan kahveli ama mor alttonlu renkleri barındıran ufak palet. :) 


Ürün içeriği ise şu şekilde, E vitamini içeriyor. Pareben içermiyor, Hassas ciltler de dahil kullanabildiğini dermotolojik olarak test etmişler. Gün boyu kalıcı olduğunu. Ürün açıldıktan sonra kullanım süresi 24 aymış.

Bu farda ki dört rengin de alt tonları mor'a dönük bir renk. En açık renginden en koyu rengine kadar uyum için de. Güzel bir dumanlı makyaj için yeterli renkler var.  Kalıcı bir ürün ama far bazı kullandığınız da daha da kalıcı hale getirebilirsiniz. Ürünün tek kötü yanı tozutması, fırçayla farı alırken tozutuyor bunun için ten makyajımdan önce göz makyajımı yapıyorum. Onun dışında memnunum uygun fiyatlı olduğu için alınabilir bir ürün. Renklerin pigmentasyonları da iyi ışıltılı olan renklerin daha yüksek hatta. 


Ben ürünü 12 - 13 TL gibi bir fiyata aldım. Şuan ne kadar tam bilmiyorum. Ama çok da pahalı değildir. 
Günlük kullanım ve özel geceler de bile kullanabileceğiniz uygun fiyatlı far arıyorsanız şans verin derim.

Sevgiler.

1 yorum:

  1. Note'un tüm farları gayet başarılı, bu palet de güzelmiş

    YanıtlaSil