14 Aralık 2015 Pazartesi

AVON Fas Argan Yağı İçeren Saç Maskesi ( Advance Technıques Moroccan Argan Oil Mask )


Merhabalar, musmutlu haftalar diliyorum. Saçlarımı yumuşacık yapan harika bir maskeden bahsetmek istiyorum.

Avon markasına ait " Fas Argan Yağı İçeren Saç Maskesi ", aslında her maske gibi yumuşacık yapıyor verdiği etki ve kokusu sebebiyle kullanılır bir ürün. Krem formunda, kolay sürülüyor. Duşa girmeden 1-2 saat önce saçlarıma sürüp bekliyorum ardından yıkıyorum. Sonuç yumuşacık. Ardından aynı markaya ait Fas Argan Yağı İçeren Saç Serumunu  ( yazısını daha önce yazmıştım.) kullanıyorum. Çok memnunum, saç uçlarım eskisi kadar kırılmıyor ve harika kokuyor.



Fiyatı - 8- 10 TL arası, saç maskesi arayışındaysanız alın kullanın derim. :)

Sevgiler.

2 yorum:

  1. Bu maskeye kaç katalogdur elim gidip geri dönüyordu. Özellikle de aynı serinin serumunu çok da sevmediğim için ama bu yazıdan sonra muhakkak alıp denemek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumu benim saçlarıma iyi geldiği için bu ürünü sevdim. Ama sen serumunu sevmemişsen iyi gelmemişse bu nasıl etki eder bilmiyorum canım. Alıp dene yine de :)

      Sil