25 Aralık 2015 Cuma

İzledim - D-Day 2015 - Kdrama #Dizi



Yönetmen: Jang Yong Woo
Senarist: Hwang Eun Kyung
Bölüm: 20
Yayın Tarihi: 18 Eylül - 21 Kasım 2015
Ülke: Güney Kore

Konu;
Seul şehrini vuran doğal afet başkenti felç etmiştir. 
Doktorlar ve acil yardım görevlileri insanları kurtarmaya çalışır.


Yorumum;
Deprem ülkemizde de yaşandığı ve hala yaşanmaya devam ettiği için izlenme olasılığı çok yüksek bir dizi olmuş öncelikle. Doktorlar, itfaiyeciler can kurtarmaya çalışırken devletin bunda ne kadar bocaladığını da çok güzel göstermişler.  Onca insan ölmüş ve ölmeye devam ediyor. Ama hastanelerin çoğu belli tipte rahatsızlıkları olanlarını tedavi ediyor. Devlet hastaneleri kapılarını kapıyor vs. Böyle bir durum içler acısı. Hastane bulmak için yolda ölenler, depremden kurtulmuş mu sayılıyorlar! Çok söylendim izlerken. Hastane yöneticisine, devlet denilen şeye, 'can' için savaşan o doktorlara ve itfaiyeceler iyi ki vardılar. Yoksa izlemeden kapatıcaktım. Güzeldi, üzüntülüydü, ölümlüydü, acıydı.. İzleyin derim yine de.


2 yorum:

  1. Hayatta Kore Dizisi izleyeceğim aklıma gelmezdi ama bir blogger arkadaşın (Kore Fenomeni blogunun adı:) önerisiyle Personal Taste'e başladım şu an listem var sırada neler izlenecek diye. Bunu da not alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu, Personel Taste ilk dizilerimdendir, harikadır! Çoğu kore dizisi candır :)

      Sil