9 Ocak 2016 Cumartesi

Maybelline Affinitone Pudra 09



Merhaba, havalar kötüleştiğinden beri yazma isteğim de uzaklaşıverdi. Bugun Bursa nefis güzel, bol güneşli sıcacık.. Ben de fırsattan istifade edip size kullandığım Maybelline markasına ait bu pudradan bahsetmek istedim.


Ürünü açtığınız da içinde koruma için bir jelatin bulunuyor ve süngeri mevcut. Dış kabı oldukça sağlam. Pudranın yapısı ince evet ama yüz de verdiği etki çok garip. Garipten ziyade yüzümde ki tüm gözenekler ben burdayım der gibi, süngerle sürünce cilltte iyi görünüm vermiyor. Onun için fırçayla kullanayım dedim, onda da sanki hiç sürülmemiş gibi oluyor.  Bunun yerine keşke, Rimmel London'un pudrasını alaydım dedim. :)  Fiyatları da hemen hemen birbirlerine yakın. 16 -17 TL arası birşeydi.  


Ten rengine ne kadar uygun olanını alsanda yüzde duruşu beyaza kaçan bir renk oluyor. Kesinlikle tüm yüze uygulanmaya uygun bir ürün değil. Kısaca almayın, gidin başka bir ürün alın derim. 

Sizin ürün hakkında düşüncelerinizi yorum kısmına ekleyebilrsiniz.

Sevgilerimle.

9 yorum:

  1. Ayni markanin ayni serisinin mat fondotenini aldim bende, ama hic kalici degil. Ellerine saglik yazin icin tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde fondotende belli saate kadar kalıcılık vaat ediyordu. İyi ki almamışım. :)

      Sil
  2. kardeşim kullanıyor ve gayet de memnun bence gayet yüze de oturuyor kişiden kişiye göre değişiyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım, çünkü bir çok kişi bu üründen pişmanlık duyucak hale gelmiş :)

      Sil
  3. merhabalar
    bloguma bırakmıs oldugun yorum uzere geldım
    blogun cok hos ve takıpteyim ;))
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin. Her zaman beklerim. :)

      Sil
  4. Rimmel London'un pudrasını kullanıyorum şiddetle tavsiye ederim uygun fiyatlı en güzel pudra :) Blogunuzu takibe aldım bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severek kullandığım bir pudraydı, Stay Matte. Kesinlikle ona dönüş yapıcağım :)

      Hoş geldiniz ayrıca. :)

      Sil
  5. Artık bitince rımmel londonu alırsın :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil