23 Ekim 2015 Cuma

Rimmel London Lasting Finish Fondöten


Merhaba, ağız tadıyla sonbaharı yaşamadan kışa girdik gibi oldu. Bursa buz gibi adeta bugun.. 

Yazın fondöten kullanmayı pek sevmezken, kışın ise pek severim.  Şu sıralar kapatıcılığını bana çokca yeterli bulduğum ürün olan, Rimmel London'un Lasting Finish  Fondöteni. Kırmızı kapaklısı daha kapatıcıymış bu sebeple ben kırmızı kapaklısını daha çok seviyorum.  
Ürün, benim cildimde 6 - 8 saat arası pudrayla ara ara desteklendiğin de gayet hoş duruyor. O duruşu  cildimde seviyorum. 
Ürün , fırçayla veya elle uygulandığında yüzünde bir kalıp varmış gibi duruyor. Bu hiç hoş duruş olmuyor. Onun için nemli süngerle kullanmanızı tavsiye ederim. 
Yaz, kış demeden sürekli yüz için güneş kremi kullanan ben, ürünün SPF 20 içermesi beni ona bağlayan sebeplerden biri oldu. Ürünleri Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Bittikçe alınacak fondötenler arasına girmeyi başardı.


Ürünün üstte ciltte nasıl durduğunu görebilirsiniz, iyice yedirmeniz gerektiğini aksi takdirde yüzünüzde badana fırçasıyla sürülmüş bir kat olduğunu düşünenler olabilir demedi demeyin. :)


Okuduğunu için teşekkürler, sizin bu ürün hakkında fikirleriniz varsa lütfen yorum olarak ekleyiniz.


Sevgiler.

4 yorum:

  1. Guzel bir yazi olmus bende kararsiz kalmistim sanirim kalin olduğu icin almayacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz kapaklısı daha ince yapıda onu alabilirsin. :)

      Sil
  2. Yüzde çok yoğun ve belli olan ürünleri sevmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyice dağıtılmalı aksi takdir de aynen de öyle duruyor. Yoğun kapatıcılı olduğu için öyle duruyor sanırsam. Beyaz kapalısını daha ince yapıda olduğu için deneyebilirsin. :)

      Sil