5 Ekim 2015 Pazartesi

İzliyorum - Fear the Walking Dead - Yabancı #Dizi



Yaratıcı : Dave Erickson, Robert Kirkman
Ülke : ABD
Tür : Dram, Korku
Durum : Yapımı süren ( 1. sezon bitti- 2. sezon yolda. :))
Kanal : AMC
Dil : İngilizce
Yayın Tarihi : 23 Ağustos 2015

Konusu;
Reyting rekorlar kıran The Walking Dead'in kardeş dizisi, orijinal yapımla aynı evrende geçecek fakat Georgia yerine Los Angeles’ı mesken tutacak. Zombi kıyametinde hayatta kalmayı başarıp, yaşam mücadelesi veren farklı karakterler ekranlara gelecek. Başrollerde Cliff Curtis, Kim Dickens, Frank Dillane ve Alycia Debnam Carey var.



Yorumum;
The Walking Dead gibi bir dizinin öncesini izlemek gibi birşey beklediğim doğrudur. Ama burda virüsün yayılımı ve bir anda ortaya çıkması yine soru işaretleri bırakır oldu. İlk sezonu sevmedim, zaten 6 bölümdü. Hemencik bitiverdi. Diğer sezon 15 bölüm olucakmış. The Walking Dead'dan sonra izlediğimiz için beklentilerimizi çokta karşıladığı söylenilemez. Daha çok fırın ekmek yemeleri lazım gibi geldi bana. Bakalım inşallah 2. sezon da sevdirir kendini Ve sevgili Nick'e düzgün bir kıyafet giydirirler :) diye umuyorum. 

Fragman;




2 yorum:

  1. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum Takipteyim :)
    Bende beklerim
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin. Hemen geldim ki size de. :)

      Sil