29 Ekim 2015 Perşembe

Pantene Keratin Özlü Onarıcı E Vitaminli Yağ


Merhaba, saç bakım ürünlerinin vazgeçilmezi haline gelen, durulanmayan yağlar! Bir çok markanın bu yağlarını kullandım. Ama pantene web sitesin de bu ürün için çok güzel bilgiler vermiş. Ve alıp hemen kullanmaya başladım.




Öncelikle ürün hakkında pantene web sitesinde şunları demiş;
Pantene E Vitaminli Keratin Onarıcı Saç Bakım Yağı
E Vitamin içerikli Pro-V bilimi saçı beslemeye yardımcı ollur ve şekillendirmelerden kaynaklanacak yıpranmalara karşı korur. Pantene Keratin Onarıcı Saç Bakım Yağı yapışmayan hafif yapısı sayesinde saçınıza kolayca nüfuz eder ve saçı ağırlaştırmaz.
Yıpranmış ve kırık saçlarınıza elveda deyin! Zengin onarma serimiz içeriğindeki mikro-besleyiciler sayesinde saçınızı şekillendirmelerden kaynaklanan yıpranmalara karşı korur ve saçınıza sağlıklı ve parlak bir görünüm kazandırır. Saçınızı 14 günde daha sağlıklı bir görünüm ve esneklik kazandırın!
Onarıcı ve Koruyucu Bakım serisi:
• Şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmalara karşı saçın gücünü geri kazandırmaya,
• Kırık saç uçlarının oluşumunu önlemeye yardımcı olur.

E Vitaminli Keratin Onarıcı yağ.
Kullanımı: Saçınızı yıkadıktan sonra, avcunuza bozuk para büyüklüğünde bir miktar alın ve saçlarınızın uçlarından ortalarına kadar uygulayın. Durulamayın. Her zamanki gibi şekillendirin. En iyi sonucu elde etmek için Onarıcı ve Koruyucu şampuan ve saç bakım kremiyle birlikte kullanın.
Ağırlaştırmadan besler ve korur.


Ürün hakkında yorumlarım ise şu şekilde, ilk olarak ürünün kokusu harika. E vitamini ve Keratin içerdiği için ise gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Verdiği etkiyi seviyorum. Saçımı ağırlaştırmadı, erken yağlanma yapmadı.  Saç uçlarımı daha da  canlandırdı.

Kısaca sevdiğim bir ürün oldu, saçlarınız için bu bakım yağlarını kullanmayı seviyorsanız. Alın kullanın derim. Fiyatı 10-15 TL arası değişebilir.


Ürün hakkında eklemek istediğiniz bilgiler varsa lütfen yorum kısmına bırakmadan geçmeyiniz. :)

4 yorum:

  1. Saç ürünlerini son zamanlarda itinayla takip ediyorum. Bunu da yazdım bir köşeye :)

    YanıtlaSil
  2. Saçta ağırlık yapmaması benim için öncelik, düşünebilirim evet..Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanımda çok aşırı alınmadığı takdirde ağırlık yapmıyor. :)

      Sil