24 Ekim 2015 Cumartesi

İzledim - My Mad Fat Diary - Yabancı #Dizi

Günaydın, musmutlu hafta sonları olsun! Bugün izlediğim , severek izlediğim bir dizi bizimle. İzlemediyseniz, izleyin derim.  Konusu vs. neymiş bir bakalım, inceleyelim. :)




Yapımı : 2013 - İngiltere
Tür : Dram , Komedi
Yönetmen : Ben Caron, Tim Kirkby
Oyuncular : Nico Mirallegro , Dan Cohen , Sharon Rooney , Ciara Baxendale , Jodie Comer
Senaryo : Tom Bidwell , Rae Earl
Yapımcı : Roanna Benn , Greg Brenman
Sezon :  3 sezon da bitti, 4 gelir mi kısmet. :)

Konusu;
Rae Earl tarafından yazılmış my mad, fat teenage diary isimli romandan uyarlanmıştır, ki bu roman da aslında yazarının gerçek günlüğünden başka bir şey değildir. Rae Earl isimli komik ve müzik tutkunu genç kızımız, 1989 yılı itibarı ile 16 yaşındadır. Ayrıca aşırı kilolu olmaktan, annesinin ilginçliğinden ve akıl sağlığı sorunlarından muzdariptir. Tabii tüm bu sıkıntıların yanında ergenlikle ortaya çıkan sorunlarla da yüzleşmeye çalışmaktadır. Doktorunun tavsiyesiyle bu günlüğü yazmaya başlamıştır.




Yorumum;
Üç sezonunu da bitirmiş biri olaraktan, seviyorum böyle günlük tarzı dizileri. Ergenleri tam anlamıyla anlamamıza yardımcı olduğuna inanıyorum. Gerçekten şu sıralar ergenleri anlamak çok zor oluyor ( kız kardeşimden biliyorum az buçuk. ) Bu dizi, eğlenceli, sevecen, gençlik arasında yapılan ayrımlar, kimi insanları mutsuzluğa sürekler ve uzman bir yardım almadan geçmeyecek şeyler yaptığını farkına vararsın. Herşeyden uzaklaşır, insanların bakışları bile çok kötü gelir. Ve her için acıdığın da için acımasın diye dışsal bir zarar verirsin kendine. Tam da böyle bir dizi. Kısacık sezon bölümleri ile çabucak geçip gidiyor. Tavsiye ederim.



6 yorum:

  1. Bu dizi benim de izlemek istediklerimden :)

    YanıtlaSil
  2. Benimde izlerken keyif aldığım bir diziydi :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa, sizi(bloğunuzu) bi arkadaşımın bloğundan keşfettim, bloğunuzu çok sevdim ve gfc ile takibe aldım.. ^-^ Sizide, bloğuma ve blog keşif etkinliğime beklerim ^-^
    sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Merak ettim. My Big Fat Greek Family diye bir film vardı onu anımsattı bana :)

    YanıtlaSil
  5. hmm ilgimi çekti...
    bloğunuzu takibe aldım.g+ dan beğendim
    ilginizi çekerse bloğuma sizi de beklerim...

    http://suichenn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil