13 Ekim 2015 Salı

Golden Rose Velvet Matte Ruj 03


Epey zamandır, çoğu kişinin elinden düşmeyen Golden Rose markasına ait velvet matte rujlar. Gerçekten harika renk skalası var ve mat olması ve kolayca sürümüyle kalplerde yerini pardon, makyaj çantalarında yerlerini aldı bile. :p 

Kesinlikle dudağa sürülürken, bu ruj mat ruj demezsiniz, o kadar naif o kadar kolay sürülüyor ki. 30'a yakın renk seçeneği bulunuyor bu seride her biri birbirinden güzel. Orta kalıcılıkta ve dudakta duruşu çok hoş.  

Ben 3 numarasını aldım, fazlaca koyu renk rujum olduğu için mat ve nude tonlarını pek severim. Aldım epey süre elimden düşürmedim. Herşeyiyle pek sevdim, kokusu bile harika o kadar sevdim yani! Fiyatları ise oldukça uygun 10 ile 20 TL arasına alabilirsiniz.  Çoğu blogger mac'in mat rujlarıyla karşılaştırdıkların da bir çok benzer noktaları olduğunu da söylüyorlar. Pareben içermemesi de bir artı. Çoğu yerde bulabilirsiniz, Gratis, watsons vs bir çok kozmetik satan mağazalarda.


Sizin de bu mat rujlar hakkında yorumlarınız nelerdir? 


13 yorum:

  1. merhaba canııım :) yorumunu gördüm hemen geliyim dedim ne kadar güzel bir blog bu böylee :) severek takip edicemm

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iade-i ziyarete geldim bende takipteyim sevgiler :)

      Sil
  3. Hoş geldin, her zaman beklerim. :)

    YanıtlaSil
  4. iade-i ziyarete geldim gelmişken ilk yorumumu yapayım bende 01 numarasını severek kullanıyorum ve bu renk de çok hoşmuş :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhabaa, iade-i ziyarete geldiim ^-^ Bloğunu gfc üzerinden takip etmek istedim ama kutucuk açılmadı buyüzden ara ara yine geleceğim izleyicin olabilmek için=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bir sıkıntı yok ama, sende açılmamış demek ki. :) Yine gel, sık sık beklerim. :)

      Sil
  6. Bende cok seviyorum bu seriyi!:))
    Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. ben cok begeniyorum bu rujun yumusaklıgını ve kalıcılıgını . 02 yi kullanıyorum ancak biraz koyu geldi . diğer renklerinede bakacagım

    blogunu takibe aldım . bana da beklerim :)

    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. İşte aradığım renk.Kendime hiç ruj almayı beceremem :) Kafamdaki başka renk olur aldığım renk başka :) Ama bu renk tam kafamdaki renk .ALınacaklar listesine not etmeliyim :)

    YanıtlaSil