28 Haziran 2016 Salı

Gratis Bayram İndirim Alışverişi #7



Merhaba, indirimden ufacık birşeyler aldım. Aslında almak istediğim bir kaç birşey daha vardı ama o an unutmuşum. Şimdi neler almışım, ne kadara almışım bakalım. :)


Ne zamandır almak istediğim allık fırçası artık benim! :) Real Technıques markasına ait allık fırçası indirimle 27 TL gibi bir fiyata geldi. Gratiste bu fırçalara benzeyen hangi marka olduğunu tam hatırlamıyorum ama vardı, fiyatları neredeyse bu fırçaların yarısı kadardı. Bir daha gittiğimde, onlardan da alıp denemek istiyorum bakalım. :)


Eklips markasına ait makyaj süngeri aldım. Daha önce de almıştım, benim için yeterli derece de iyi bir üründü. Fiyatı 5,50 TL 'di.


Her alışverişimin olmazsa olmazı saç boyası, yaşım daha gencecik olsa da, epey çok beyazlayan saçlarım var. Evde kendim boyamayı tercih ettiğim için. Her gittiği de Garnier markasına ait saç boyalarından alıp yedekliyorum. Gerçekten beyazları iyi derece de kapatıyor. Fiyatı 5,50 TL'di.


Benim alışverişim bu kadardı. Biraz yoğun bir günde gittiğim için çok kalabalıktı. Uzunca zaman ayıramayacağım için bunları alıp hemen kaçtım. :)  Bursa Kent Meydanı şubesinde Essence standını kaldırmışlar( üzüldüm açıkcası :( ) Onun yerine Sleek markasını koymuşlar tamam buna sevindim. Ama keşke essence markası yerine başka bir stand kaldırsaymışlar.. 



6 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın :)
    Ben eklips süngeri hiç sevemedim kullandığımın 2. günü yırtıldı:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ki çok sağlam çıktı daha önce kullandıklarım en azından. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. güle güle kullanın, indirimin ilk günü haberim olur da gidersem bir şeyler bulabiliyorum yoksa hemen bitiyor:/ bu sefer şanslıydım ama ben de bi şeyler alabildim:)

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. İhtiyaç alışverişlerini özlediğimi farkettim ben de geçen gün böyle ufacık bir alışveriş yaptığımda :)
    Güle güle kullanın....

    YanıtlaSil