14 Temmuz 2016 Perşembe

Himalaya Herbals Ürünleri


Merhaba, epey zamandır yazmak isteyip ama yazıcak bir şey bulamayan biri oldum çıktım. Ama gratis'in bir süre önce gönderdiği bu ürünlerden bahsetmek istiyorum. Yüz temizleme jelini çokca severek kullanmıştım. Diğer ürünler de beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı. :) Himalaya Herbels markasının her ürününü Gratis mağazalarında rahatça bulabilirsiniz. 


Himalaya Herbals - Arındırıcı Neem Özlü Yıkama Jeli

Bu jel için daha önce de yorumlamıştım, harika bir ürün. Cildimi gerçekten temizlediğini hissettiren ürünlerden. Okumak için tıklayınız.


Himalaya Herbals - Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü

Yüz temizleme köpükleri jel temizleme ürünlerinden daha rahat kullanım sağladığını düşünüyorum. Jel ürünü dök, köpürt olayını aşıp. Üşengeç hallerimin bir nevi kurtacılarından olan köpük temizleyiciler. Bu ürün de jel temizleyici kadar başarılı. Cildimi asla germiyor. Çok rahatlatıcı bir his veriyor. Nemlendirici sürmesem bile yumuşacık bir etki bırakıyor. Kesinlikle, sivilce vs. gibi birşey de yapmadı cildime. Aslında Himalaya Herbels markasının hiçbir ürünü cildim de sivilcelenme, kızarma vs. birşey yapmadı. Hassas bir cildim olduğu halde hemde. Bu sebepten favorilerim arasında bu marka. :)



Himalaya Herbals - Neem Özlü Arındırıcı Scrub

Scrup kullanmayı pek seven biri değilim. içlerinde ki ufacık tanecikler çoğu üründe cildimi kızarttığı için uzak dururum scrubdan onun yerine daha çok temizleyici ve maskeler kullanmayı tercih ederim. Bu görüşümden beni vazgeçiren bir ürün daha.. Evet Jel ve Köpük temizleyicilerden daha da çok sevdim ben bu ürünü. Gözenekleri gerçekten açıyor. Yüz de yağlanmış olan görüntüyü silip atıyor. Daha temiz ve canlı bir görünüş veriyor. Gerçekten kiri ve yağı arındırdığı için gözenekleri de epeyce açtığı için, siyah nokta oluşumunu da epey azaltıyor. Gözenek küçültücü tonik mutlaka kullanılmalı bu üründen sonra bence. 

Bütün ürünler gerçekten cildinizi temizlemeyi vaat ediyor. Ki vaatlerini de yerlerini getirdiklerine inanıyorum. En azından benim cildimde öyle. Fiyatlarına göre gayet başarılı ürünler her biri. Bitmeden stoklanıcak ürünlerdendir. Bu üçlü arasında en sevdiğim ürün kesinlikle Scrub oldu.  


Sizin favori " Himalaya Herbals " ürününüz hangisi ?


Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere, yorumlarınızı, önerilerinizi gerçekten önemsiyorum. Eksik bırakmayın beni. :) 

Sevgiler.


3 yorum:

  1. sanıyorum ki bana sivilce yaptılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciltten cilde fark ettiğini görebiliyoruz o halde :) Benim cildim sevdi bu ürünü tabi. Yorumun için teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Hepsini cok severek kullanıyorum dediklerinize katılıyorum köpük üşendiğim zaman cok işime yarıyor :)

    YanıtlaSil