21 Haziran 2016 Salı

Essence Eyebrow Stylist Set - Kaş Şekillendirme Seti


 Şu sıralar doğal kaşlar çok moda olsa da, içerisi boşluklu gözüken kaşları hiç birimiz sevmiyoruz. Essence markasına ait " Kaş Şekillendirme Seti " ise bizi bu görüntüden kurtarmak için var olan ürünlerden biri. Fiyatına göre oldukça iyi performanslı bence.


Kaş Şekillendirme Seti'nin içindekileri;
Öncelikle iki renkli far bulunuyor ( açık ve koyu ton )
Kolay uygulamak için kılları sık ve sert ufacık fırçası var
Kaşınız hiç yoksa üzülmeyin istediğin şekilde kolayca yapabilelim diye 3 farklı kaş şablonu koymuşlar.
Bir de nasıl uygulanmasını anlatan ufacık bir kart var.


Ürünün pigmenti çok yerinde bence, doğal doldurmak için fırçaya hafifçe almamız gerekiyor. Birden yoğun alırsanız çok koyu ve doğal görünmeyen bir kaşınız olur. Bu sette sabitlemek için birşey yok. Siz bunun için Kaş Sabitleyici alıp onunla kullanmanızı tavsiye ederim. Essence satan çoğu mağaza da ve tabiki tüm gratisler de bulabilirsiniz. Fiyatı 8-12 TL arasıydı yanlış hatırlamıyorsam. Ambalajı dışında ürün harika. Ama ambalajı yine çoğu ürünlerin ki gibi dandik. Çantaya atıp çıkmaya korkabilirsiniz. O kadar ince plastikten. Kesinlikle dış ambalajları değiştirilmeli. Ürünü satan asıl olan işlevi olsa da ilk görüşte önemli diye düşünenlerdenim.


Sizin favori kaş doldurma ürününüz hangisi? 
Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiyle.

16 yorum:

  1. Çok iyi bir ürünmüş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. rengi bana uysa kesin alırdım güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ki koyu rengi, bir açık rengi de mevcuttu. Ona bakabilirsin. :)

      Sil
  3. Renk güzel de ambalaj kötü maalesef canim

    YanıtlaSil
  4. ambalajı konusunda katılıyorum, ben de almıştım ama hediye ettim kullanamadım, kaş rengime uymadı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer markaların, pastel-wet n wild'in kileri dene onlar da daha açık renk seçenekleri vardı diye hatırlıyorum. :)

      Sil
  5. ben wet and wild i kullanıyorum ve memnunum....

    YanıtlaSil
  6. Ambalajini sevmesem de renkleri benim icin uygun zaman zaman kullaniyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bu aralar bende taktım kaş ürünlerine incelicem teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel bi set kaş ürünlerini bi başka severim güzel kaşlarım olmadığı için heralde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık güzel kaşları olanlar bile, kaşlarını düzeltmeden, doldurmadan makyajını bitirmiyor. :) Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. :)

      Sil