23 Nisan 2016 Cumartesi

İzledim - Yeh Jawaani Hai Deewani 2013 - Hint #Film


Yönetmen: Ayan Mukherjee
Yapım Yılı: 2013
Dil: Hintçe, İngilizce, Fransızca
Ülke: Hindistan
Tür: Müzikal - Romantik
Müzik: Tongueritam Chakraborty
Senaryo: Hussain Dalal - Ayan Mukherjee
Yapımcılar: Marijke Desouza - Hiroo Johar - Karan Johar


Konusu;
Yeh Jawaani Hai Deewani, farklı ama hayatları keşişen iki insanın hikayesini anlatan bir filmdir.
Üniversite zamanlarında, hayatlarını, kim ve ne olduklarını belirleyecek kararlar arasında kaldılar. Daha sonra bu iki kişi yirmili yaşlarda tekrar karşılaştıklarında gerçekleşmiş ve gerçekleşmemiş hayallerine tutunarak yepyeni bir dönüm noktasındayken tekrar karşılaşırlar. Film, bu iki kişinin olaylardan nasıl etkilendiği, değiştiği, nasıl arkadaş olduğu ve sonunda birbirlerine nasıl aşık olduklarını anlatır.




Yorumum;
İzlemekte geç kaldığım bir filmle daha birlikteyiz. Nasıl bu kadar içten sıcak film yapabiliyorlar anlam veremiyorum. İzledikçe böyle içten filmleri, içim ısınıyor resmen. Ranbir ve Deepika ikisi de çok sevdiğim filmlerini izlemeye bayıldığım kişiler. Bir arada oldukları bu filmde de çok güzel dersler çıkardım diyebilirim. Öncelikle Naina ( Deepika ) Tıp okuyan her zaaman birinci olan kişilikte biridir. Hiç bir sosyal aktivitesi yoktur. Ve arkadaşıda yoktur tabi. Bunny ( Ranbir ) ise sosyal bir hayatı seven, her heyde her şekilde arkadaş edine bilen candan öte biridir. :)



Naina birgün diğer arkadaşları, Aditi ile markette karşılaşır ve Aditi'nin tatile gideceğini vs. öğrenir. Tuhaf olur, üzülür. Markette arkadaşı gideceği yerin broşürünü unutunca. İşte Naina için, büyük değişim burdan itibaren başlar. Bunny, Aditi ve Avi çok yakın arkadaştırlar. Naina da onlara dahil oluverir. Bunny birgün Naina'ya der ki, aslında senin sorunun sadece yeterince gülmediğin. Sonra gülmeye başlar Naina ve hayata daha pozitif bakar... Devamı için izleyin bence, yoksa ben buraya her noktasını bile yazacak gibiyim. :) O kadar sevdim yani.




2 yorum:

  1. Ranbir Kapor'u Barfi'de izlemiştim ilk. Sonrasında bu filmini gördüm. Barfi'de o kadar gerçekçi oynamıştı ki bu filmde yabancı gelir, izleyemem sanıyordum.Derken bir başladım film harika ilerledi. Şimdi ikinci defa izleyeceğim ben de:)

    YanıtlaSil