2 Nisan 2016 Cumartesi

Dirty Works Bye Bye Dark Circles Göz Altı Kapatıcısı


Merhaba, epeydir kullandığım bir ürün olan, Dirty Works markasına ait bu minicik çift taraflı kapatıcadan bahsedeceğim. Kullanmayan, kullanmak isteyenler için. Öncelikle bu ürün her ne kadar bye bye koyu halkalar desede, inanmayın. Çok koyu bir halkanız varsa bu ürünü almadan kaçınız! Evet doğru duydunuz. O somon renkli kısımı önce altına sürdüğümüzde halkalar yok oluyor gibi gelebilir ama bu rengin koyuluğu kesinlikle halkları yok etmede yetersiz. Hadi onu geçtik diyelim. Ten rengi olan kısmı bunun üstüne sürdüğünüzde, o somon rengi hemen yok olmuyor. 


Bu gerçekten kötü bir görünüm veriyor. Ten rengi tam anlamıyla, bir kapatıcı değil. Yapısı ince evet ama, çizgilere dolan tam olarak kapatamayan işlevsiz bir şey.. E vitamini içerdiği için kullanabilinir ama kesinlikle bir kapatıcı hele ki koyu halkalarınız var ise bunu almayın, kullanmayın derim. Benim göz altlarım koyu renkli değil, ben somon rengini kullanmadan sadece diğerini de kullandığım oldu ama çizgilere dolduğu için çokta memnun etmedi beni. Ürünü tüm " Gratis " mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 10 TL - 20 TL arası birşeydi tam hatırlamıyorum. 
Kısaca bu markanın, tek beğenmediğim ürünü olarak kayıtlara geçsin ..


Sevgiler.


5 yorum:

  1. Güzel bir inceleme yazısı olmuş, merak ettiğim bir kapatıcıydı bu.Daha temkinliyim diyebilirim şimdi, teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  2. bilgisayardan kaynaklı arada morarıyor ama beğenmedim, çok güzel detaylı anlatmışssın eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Kimde gördüysem kimse beğenmiyor. Alınmaması gereken bir ürün :/

    YanıtlaSil
  4. ben de sevemedim çöpü boyladı, çok kurutuyor göz altını

    YanıtlaSil
  5. faydalı bir yazı olmuş koşarak uzaklaşırım gördüğüm yerde :/ ama çok güzel bir yaazı olmuş banada beklerim :)))) http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil