3 Mayıs 2016 Salı

İzledim - She Was Pretty 2015 - Kdrama #Dizi



Yönetmen: Jung Dae-Yoon
Senarist: Jo Sung-Hee
Yayın Tarihi: 2015
Ülke: Güney Kore
Oyuncular: Hwang Jung Eum, Park Seo Joon, Choi Si Won, Go Jun Hee.


Konusu;
Kim Hye Jin zengin bir ailenin güzel bir kızıydı.Ailesinin şirketi battıktan sonra birçok zorluk ile karşılaşarak güzelliğini de kaybetti. Ji Sung Joon saygısız çirkin bir çocuktu fakat yakışıklı ve başarılı bir editör olarak büyür.Bir Moda dergisinin yayın ofisinde ilerde büyük bir servetin geri reddedilmesi ile beraber tekrar bir araya gelen eski tanıdıkları anlatan romantik komedi.



Yorumum;
Oyuncuların her biri birbirinden özeller vallahi.. Dizi de haliyle epey beklentileri çok olan bir dizi oluyor. Genel olarak ben beğendim. Aslında şuan ki halimizle, güzelliğimiz, başarımız vs. ile pek te böbürlenmemek gerektiğini açıkca gösteren bir dizi. Bugun böylesin ama yarın nasıl olabilirsin bilemezsin. Dizi tamda konusunda ki gibi geçiyor.  Çirkinleşen kızımız, güzelleşen oğlumuz ve aralarında bitmek bilmeyen yanlış anlaşmalar. Söylenemeyen gerçekler vs. vs. ama olsun sonu mutlu eden herşey güzeldir. :)


Hayallerin gerçek olduğu bir diziydi. Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır vurgusu da vardı elbet. Amaasıl güzellik yüz de değil yürektedir der izlemenizi tavsiye ederim. Si Won için yanıp tutuştuğum doğrudur bu dizi de ama işte süprizler süprizler :)



6 yorum:

  1. Bu ikili Kill Me Heal Me'den bu diziye atandı. :D Açıkçası kız çirkin olduğu için diziye karşı ön yargım var benim. :)) Sevmiyorum bu bakımsız kız hallerini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epey bi yoğunlaştı zaten bu tür diziler :) Kill Me Heal Me'yi izlemedim henüz bende :/

      Sil
  2. Hoşuma gidiyor bu tip filmler, bunu izlememiştim yarın bakayım =)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaş yazar yazmaz izledim, ve hemncik bitirdim :) Çok da sevdim yorumumu da bir kaç gün içinde yazıcağım :)

      Sil
  4. Ben de çok severek izliyordum ta ki Siwon üzülmeye başlayıncaya kadar :D Dizide tüm karakterler bir yana Siwon bir yana olunca devam edemedim :))
    Bu arada blogunuzu Blogger Yorum Kulübünde görüp takibe aldım :)

    YanıtlaSil