15 Ocak 2016 Cuma

İzledim - Moonu 3 - 2012 #Film


Yönetmen : Aishwarya Dhanush
Senaryo : Aishwarya Dhanush
Yapımcı : Kasthuri Raja
Yapımı : 2012 - Hindistan
Tür : Dram ,  Gizem ,  Romantik
Süre: 145 Dak.
Oyuncular : Dhanush ,  Shruti K. Haasan ,  Prabhu ,  Bhanupriya ,  Rohini..


Konusu;
Ram okula giderken Janani' e ilk görüşte aşık olmuştur ve Janani' nin aşkını kazanmak için pes etmeye de niyeti yoktur. Bu büyük aşk her ikisinin de hayatı için çok özeldir, ancak Ram'in arkadaşı geçen sürede onun psikolojik hastalığını fark eder ve Janani' ye fark ettirmeden hastaneye gidip gelmektedirler. en büyük imparatorlukların bile kaçınılmaz sonu olan bu 3. dönem yani çöküş dönemi bu büyük aşk için nasıl gerçekleşecektir? bunu Ram'in düşmanları mı yoksa kendisi mi yapacaktır yada aşkı için ailesinin hayatını yerle bir etmekten korkan Janani mi?

Yorumum;
Hala aklıma geldikçe sahneleri hıçkıra hıçkıra ağlıyasım geliyor. Geç izlemiş olmam ne kötü. Daha önceden izlemeliydim.  Janani ve Ram, ne kadar saf, temiz bir aşkla birbirlerine düşkünken. Evlendiklerin de havalara uçan, mutlulukları kıskandıracak kadar mutlular. Birden bipolar bozukluğu olduğunu ve epey ilerlemiş olduğunu öğrenen Ram! Hastaneye yatması gerekirken sırf sevdiği üzülür diye, gözleri dolar diye. Yatmaz, hastalığını söylemez. Hastalığı gün geçtikçe ilerler, arkadaşı sürekli onun söylemesi gerektiğini söyler. Ama o duyacağı üzüntüden dolayı Janani'ye hiç bir şey söyleyemez! O gün Janani onu aldattığını düşünür ve tartışma geçer aralarında. Aslında o hastanede şok tedavisindedir. Kavgadan sonra arkadaşı onu kendine getiremez. Arkadaşı daldığında, Janani'nin odasında elinde bıçakla arkadaşı yakalar. İşte o gün, o gece... Olmaz olsun ya! Allahım sen kimseyi böyle şeylerle sınama. Ölümü sonrasında, epey polis,intihar ettiğini söyler. Janani Ram'in son mektubunu bulur. Arkadaşından olanları yaşadıklarını öğrendiğin de yerle bir olur. Kim olmaz ki ? Ben bile nefesim kesiliyormuş gibi hissettim. Acıyı, sevgiyi öyle bir işlemişler. Öyle bir oynamışlar ki. Dhanush adamın dibisin! Canım sıkıldığın da izleyeceğim ilk film, sırasında. İzlemediyseniz izleyin, izletin..

Türkiye'de şuan vizyon da olan, " Delibal " filmi bu filmin türk yapımımsı gibi olduğunu ve çok benzerlikleri olduğu söyleniyor. Ben Delibal'ı izlemedim henüz. bir fikrim yok o sebeple. Ama biz Türkler gerçekten birşeyleri benzetmek yerine onlar gibi filmler yapmayı öğrenmeliler. Orjinal filmleri, orjinal gibi çekip oynayamıyorsunuz çünkü bunun örnekleri epey çok.

4 yorum:

  1. Delibal'ı ben de izlemedim ama o da "esin"se kötü olmuş.. Bu film seni bu kadar sardıysa derhal izlemeliyim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemelisin kesinlikle, ama bol peçete al yanına derim. :)

      Sil
  2. merhabalar bende blog açtım blogumu takip edip yorum bırakarak destek olursan çok sevinirim. ben senin blogunu takibe alım bile :)yorumların benim için çok kıymetli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin. Tabiki de gelirim. :)

      Sil