20 Ağustos 2015 Perşembe

İzliyorum - Sense8 - Yabancı #Dizi



Yönetmen: Andy Wachowski, Lana Wachowski, James McTeigue
Senaryo: J. Michael Straczynski, Andy Wachowski, Lana Wachowski
Ülke: ABD
Tür: Dram, Bilim-Kurgu
Dil: İngilizce
Müzik: Johnny Klimek, Tom Tykwer
Sezon: 1. sezon tamamlandı, 2. sezon onay aldı!




Konusu
Sense8 Dünyanın 8 farklı yerinde yaşayan 8 ayrı kişinin gizemli bir bağlantısının olduğu bir konuyu ele alacak... Birleşik Krallık (UK), Seoul, Mumbai, Nairobi, Berlin, Mexico City, San Francisco ve Chicago. Her bölümde bu 8 yere/kişiye de ziyaretimiz olacak. Bu 8 kişiden kimisi tüm grubu bir araya getirmeye çalışırken, kimisi de diğerlerini öldürmeye çalışacak.
Hikâye; Meksikalı bir pembe dizi yıldızı, İzlandalı bir parti kızı, Alman bir hırsız, Koreli bir iş kadını, Afrikalı bir otobüs şoförü, transseksüel bir Amerikalı blogger, diğerlerine de görünebilen Afro-Amerikan bir adam ve onun tam zıt karakterine sahip “Mr. Whispers” olarak bilinen bir adam ekseninde gelişecek ve şekillenecek.


Yorumum,
Bu 8 kişi 1 sezon boyunca, hep birbirlerine yardım ettiler. Çok çabuk bitti ilk sezon bence, 2. sezonu dört gözle bekliyorum.. Harika bir dizi, Bilimkurgu ve dram seviyorsunuz mutlaka bakın derim, +18 sahnelerde içerdiğini belirtmeden geçemeyeceğim. 1. sezon son sahne aşşağıda ki gibi bitiyor, hepsi bir arada..  Diğer sezonlar da umarım böyle biter.




Sevgiler.

2 yorum:

  1. Diziyi izlemeye yeni başladım 3. bölüme geçtim. Devam etmek istiyorum fakat elim gitmiyor şimdilik. Bana kalırsa biraz yavaş ilerleyen bir dizi. Merak uyandırma konusunda da biraz zayıf olduğunu düşünüyorum. Erken karar vermiş olabilir elbette devam edeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. İlk bölümler yavaş ilerliyor ve anlamak gerçekten zor oluyor, O sekiz kişiyi tek tek tanıtmaya çalışıyor çünkü. Pes etme devam et bence :)

    YanıtlaSil