8 Ağustos 2015 Cumartesi

İzledim - Unfriended / Sanalüstü #Film


Diğer Adı: Cybernatural
Yapımı: 2014 - ABD

Tür: Gerilim , Korku
Süre:82 Dak.
Yönetmen:Levan Gabriadze
Oyuncular:Shelley Hennig , Renee Olstead , Konstantin Khabensky, William Peltz , Jacob Wysocki ...


Film Konusu: İnternet hayatınızı alabilir mi? Genç bir kızın sarhoş videosu internete sızınca genç kız çevresindekilerin ve sanal ortamdaki insanların yorumlarına dayanamaz ve intihar eder. Zavallı kızın internet profili üzerinden arkadaşlarını avlamaya başlayan doğaüstü bir güç hepsine tek tek ulaşır. İnternette paylaşılan şeylerin nasıl sonuçları olabileceğini anlatan, bilgisayarınızdan korkmanıza sebep olabilecek bir film.

Yorumum: Skype üzerinden çekilmiş bir film, gerilimli ve sırlarla dolu neden nasıl ölüyorlar anlamak zor. Ama düşük bütçesine rağmen izlerken sıkılmadığım bir film oldu. Sanal alemin şu dönemlerde çok kullandığımız için acaba başımıza gelirse diye düşünmedim değil hani :D Bu tür filmler benim için fazla ilgi çekici geliyor. Sizde bu tür filmleri seviyorsanız izlemelisiniz! :)


Fragman



2 yorum:

  1. Bu kadar korkunç olacak ne vardı? Ben de izlerdim hiç olmazsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da korkunç değil, sadece gerilimi bol. Yine de bakmalısın bence :)

      Sil