27 Haziran 2015 Cumartesi

Avon Care Aloe & Zencefil Özlü Temizleyici, Tonik & Nemlendirici


Merhaba, mutlu hafta sonları. Epeydir yazamıyorum bugun daha önceden yazmaya karar verdiğim bu ürünü yazmayı karar verdim. Avon ülkemiz de epey bilindik bir marka oldu artık. Hemen hemene herkes biliyor. Bu ürünümüz 3 işlevli olduğunu söylüyor öncelikle. " Temizliyor, Tonikliyor ve Nemlendiriyor  " diyor. Ürün 200 ml epey büyük şişesi bence. Kullanımı kolay bir ürün aslında " çok akışkan " yapısı var. Ve yağlı gibi his bıraktı bende. Kesinlikle makyajımı tam anlamıyla temizlemiyor. Ki ben de ön temizleme olarak kullanıyorum. Yani, ilk önce makyaj pedlerine bu ürünümüzü döküyorum makyajımı siliyorum. 




Sonra Temizleme jeliyle yıkıyorum yüzümü,  böyle daha temiz oluyor. Tonik için kesinlikle bu ürünü kullanmayın! Yağlı yapısıyla epey sivilcelenme yapabilir. Nemlendirmiyor da, mutlaka temizleme ardından bir nemlendirici uygulayınız. Sadece ön temizlik görevinde kullanıyorum oda bitsin diye, kokusu falan da pek hoşuma gitmedi. Ben de bitsin diye bu şekil de kullanıyorum. :) Ürünü çok  uygun fiyatlı demiştim, 5-7 TL arası fiyatlara alabilirsiniz. 



Avon'un ürün için açıklaması şu şekilde;
Temizleyici, Tonik, Nemlendirici... 3'ü 1 arada! Günlük cilt bakım ihtiyaçların için pratik çözüm! Aloe vera ile zenginleştirilmiştir.

TEMİZLER: Cildi kir ve makyaj kalıntılarından arındırır.
TONLANDIRIR: Cildi tazeler ve ferahlatır.
NEMLENDİRİR: Yüzünüze ipeksi bir yumuşaklık verir.

Siz Avon'un cilt temizleme ürünlerini kullandınız mı? Memnun musunuz?
Avon'un cilt ürünlerin de en iyi olduğu kısımler neler?
Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. 

Sevgiler.


0 yorum:

Yorum Gönder