3 Haziran 2015 Çarşamba

Bargello Alışverişim


Bir küçük alışveriş  ile birlikteyiz! :) İlk kez bargello deneyimim olan bir alışveriş bu. Bir çok blogda, sitelerde bargello parfümler hakkın da yazıları okudum. Ve bir kaç numara not aldım. Hemen erkek arkadaşıma ilettim bu numaraları bana bunlardan birini al dedim! O da o gün hemen gitmiş o numaralar arasında birini seçip bana almış. Ağır bir koku ama ba-yıl-dımmm! Çok kalıcı bir kokusu var. Yanında testerler vermişler. :) 



Bende ki numara 170 - BRHYGPNOSE ( Lancome Hypnose çok benzetilen bir koku olduğunu iddia ediyorlar. )  
Ürün içeriği, Çarkıfelek Çiçeği, Orkide, Vanilya, Beyaz Çiçek, Yasemin, Zambak, Vetiver bulunuyor. Egzotik odunsu ve klasik bir parfüm olduğunu belirtiyor..

Bende ki ürün 50 ml fiyatı 16 TL. Bir çok şehirde şubeleri var ve gerçekten hoş kokuları var. Bir deneyin derim. :)

Sevgiler.


2 yorum:

  1. İçinde vanilya ve yasemin olan kokular hem etkili hem sakin olabiliyor, bu da öyledir eminim, güzel günlerde kullan Reyhan! Bize de bekleriz, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin öncelikle. Evet sakin ve hoş kokuyor baymıyor beni. :) Tabi ki gelirim.

      Sil