10 Haziran 2015 Çarşamba

Avon Ultra Beauty Ruj Stylo



Merhabalar, epeydir yazmıyordum koşturmaktan yazmaya pek fırsat bulamadığımdan.. Bugun size geçtiğimiz ay Avon'dan aldığım rujdan bahsedeceğim.
Avon'un Ultra Beauty serisinden olan rujların ben iki rengini temin ettim. İkisini de severek kullanıyorum.  

Bu rujlar saatlerce kalıcı olduğunu ve nemlendirdiğini iddia ediyor. Nemlendiriyor benim dudaklarımı kurutmadı yani. Uzun süre kalıcı değiller mutlaka tazelemek gerekiyor.






Fiyatları çok uygun, 8 lira civarında avon kataloglarında, renk seçenekleri var. Mutlaka seveceğiniz renk bulacaksınızdır. Bende ki lerin görünüşleri üstteki fotografta görebilirsiniz. Kırmızı olan renk - Frisky Red , Pembe olan ise - Vintage Pink Işıltılılar ama öyle çok değil. Günlük kullanım için idealler. Denemek isterseniz, Avon web sitesinden veya satış temsilcilerinden isteyebilirsiniz.


Sevgiler.


3 yorum:

  1. Vintage pink olanı tam benlik! İlk fırsatta avona bakmalıyım:)

    YanıtlaSil
  2. paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. I noticed your internet page from facebook and its pretty cool. Thankx for giving out this kind of an
    Formula 41 Extreme incredible blog postIs it ok to use some info from the site?Wow! Thank you! I always needed to write on my site something like that. http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/


    YanıtlaSil