2 Temmuz 2015 Perşembe

İzledim - Who Are You: School 2015 - Kdrama #Dizi





Adı: Who Are You: School 2015 - Hooayoo- Hakgyo 2015 
Yönetmen: Baek Sang-Hoon 
Senarist: Kim Hyun-Jung, Kim Min-Jung 
Bölüm Sayısı: 16 
Ülke: Güney Kore 




Konusu 

Gangnam'ın en gözde okulunda öğrenci olan Lee Eun Bi (Kim So Hyun) aniden ortadan kaybolur. Geri döndüğünde ise hiçbir şey hatırlamamaktadır. Ancak okulda şiddet gördüğünü öğrenir. Eun Bi okulda popüler bir kıza dönüşürken geçmişinde neler olduğunu öğrenmeye kararlıdır. Derken Segang Lisesi'nin gizli gerçeklerini açığa vuran anılarından küçük parçalar hatırlamaya başlar.


Yorumum

Dizinin ilk bölümleri beni sinirden öldürdü resmen! Bu gençlik ve okul dönemlerin de hep ezen birileri olması delirtiyor beni, her zaman paranın üstünlüğü vurgulanması da. Genel olarak ikiz kardeş diye düşünmemiştim ben sonra ikiz olduklarını diğerinin kaybolup,öteki yerine geçmesi olaylar olaylar ben gerçekten başta sıkıldım ama sonradan sevdim. Gençlik ve okul dizilerinden hoşlanıyorsanız izlemelisiniz.

 




1 yorum:

  1. Koreye dair pek bir şey izlemedim ama denk geldikçe muhakkak bakıyorum bu tarz önerilere :)

    YanıtlaSil