1 Kasım 2014 Cumartesi

Gratis İndirim Alışverişi #1


Merhabalar, ilk alışveriş yazım, Gratis indiriminden kaptıklarım ile oluyor. :) Gratis 200. mağaza açılışını %40  Gratis Kart'a + %10 indirimler ile kutluyor hemde mağazada ki her üründe! süper ötesi :)
Ama ben dün akşam gittiğim için raflar hepsi boşalmışdı maalesef almak istediklerim yine yoktu :( , ihtiyacım olanları aldım diyebilirim. İndirim Pazar günü de devam etmekte gidip bakın bence. :)


Aldıklarım şu şekilde; 

Rexona Deodarant
Rexona Roll On
Garnier Saç Boyası
Benri Kara Pamuk ( evde yedek olduğu için 1 tane aldım. )
Essence Dudak Kalemi ( 1 tane kalmıştı kaptım hemen. :) )
Essence Mat Ruj 14 numara ( bundan da 1 tane kalmıştı merak ettiğim için aldım. )
Wet n Will ColorIcon Göz Kalemi 
Wet n Will Tekli Far - Brulee
Wet n Will Tekli Far - Nutty
Neutrogena Pore & Shine Peeling Jel
Fraternikus Eisgel Ayak Jeli 
Törpü


Sevgiler.



0 yorum:

Yorum Gönder