10 Kasım 2014 Pazartesi

Evimizin Rengini Değiştiren Hava - Duvar Kağıtları

Merhabalar,

Epey bir zamandır ‘duvar kağıtları ’ hakkında epeyce siteler geziyorum. Evi yenilemiyorum aslında, hemen evlenmiyorum da.. Neden bu arayış için derseniz, erkek arkadaşımla şimdiden evimizin hayallerini kuruyoruz, bunun için bende ısrarla duvar kağıtlarının evimde yer almasını istiyorum. Öncelikle farklı bir şıklık veriyor bu kesin, ama güzel seçimler, doğru renkler, doğru kombinasyon yapmak çok zor. Bunun için öncelik tabii ki de mobilyaların olacaktır. Mobilyalar daha uzun bir konu olacağı için bundan başladım ben. :) Seçtiğim birkaç duvar kağıdı var, bunlar odanın ya bir duvarına ya da iki duvarına yaptırmayı düşünüyorum. Mobilyaları aldıktan sonra bunu karar vereceğim ama seçimim birden yana şimdilik. 

Mutfak için bu şeker mi şeker duvar kağıdını düşünüyorum ve evet çokça istiyorum!


Oturma odası için bu tatliş ve bir o kadar da sade, şık olan kuşlu duvar kağıdı favorim :)


Misafir odası için bu tarz bir duvar kağıdı olabilir veya mobilyama göre daha da çok beğeneceğim bir şey çıkarsa oda olabilir.


Çalışma odası içinse, genellikle sade olsun isterdim fakat kuş aşkı, kahve renk asilliği, beni şimdilik buna itti lakin aklımda maviş ve martılarla bütüleşmiş sade ama huzur verici bir duvar kağıdına rastlarsam kesinlikle onu seçerim. 


Benim seçimlerim şimdilik böyle ilerde daha da güzelleri gözüme çarparsa mutlaka eklerim, çünkü ileride yorucu ama çok tatlı bir heyecan içinde olacağım. Önerileriniz varsa mutlaka yazın. 

Sevgiyle..

6 yorum:

  1. Hakikaten mutfak için olan duvar kağıdı çok çok güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hele ki şu dönemde hepimiz cupcake sever olduğumuz için tam bizlik :)

      Sil
  2. Ay ikinci fotoğrafa bayıldım. Tabii cupcake'li olan da bir harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ikinci resim, çok sade olduğu için çok şık durucak :)

      Sil
  3. En sondakine bayıldım hele o retro koltuk süper olmuş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her oda için ayrı bir dünya olsun istiyorum inşallah öyle de olur! bakalım :)

      Sil