28 Kasım 2014 Cuma

Flormar Alışverişi

Merhaba, bir kaç zaman önce flormardan iki ayrı alışveriş yaptım diğerlerini %70 lik indirimi varken yapmıştım. Kutuyu kaldırdığım için öncelikle bunlardan bahsedeyim dedim. 

Aldıklarım şöyle bir kutu içinde geldi;






İçini açtığımda ise az ürün olduğu için, köpüklerle sıkılaştırmışlar ürünler zarar görmesin diye. 




Ürünler ise şu şekilde;


Flormar'ın yüz bazı'ndan bahsetmiştim. Bunu bu alışverişimde almıştım.
Beyaz far aldım bir tane de sürekli kaybettiğim için bir tane yedekte bekletiyorum her zaman :)
Tırnaklarım çok çabuk kırıldığı için tırnaklara vitamin desteği bakım ojesini aldım. ( gerçekten çok işe yarıyor. )
Ve bir de tırnak eti temizleme aksesuarı diye geçen, cutıcle pusher'i aldım.
Yanında ise testerler hediye geldi. 

28-29-30 Kasım tarihlerin de daha fazla ürün de %70'lik indirim var web sitesini ziyaret etmeyi unutmayınız efendim.


Sevgiler. 

2 yorum:

  1. gule gule kullan hepsini :) uyen oldum beklerim bende. www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum sitenize :)

    YanıtlaSil