25 Ekim 2014 Cumartesi

Premio Dardos Ödülü - Dart Ödülü Almışım ki Ben :)

Sevgili Shemellon blogunun çok tatlııı sahibesi bana bu ödülü vermiş, görünce çok mutlu oldum. Çok teşekkür ederim.

Neymiş bu Premio Dardos Ödülü; ( Evet biraz kopya çektim :P ) Bizim bildiğimiz ve takip ettiğimiz blogları, bizi takip eden ve bilmeyenlere tanıştırıp kaynaştırmakmış. 

Yeni bir blogger olduğum için bu etkinliğe beni de layık gören sevgili shemellon tekrar teşekkür ederim.

Ödülün bazı kuralları varmış bunlar;

 Ödülün fotoğrafını yayınlamak.
 Ödülü aldığınız blogun linkini yayınlamak.
 15 bloga bu ödülü dağıtmak.

Benim ödüllerim ise içlerinde alanlar mutlaka vardır, yeni olduğum için takipçi sayısı da az olunca sevdiğim blogları ekliyorum. :)

8-shemellon ( bu tatlı insanı eklemesem olmazdı :) )
12-Gülce


Daha takip ettiğim bir çok blog var, 15 kişiyi aşmak istemediğim için aklıma gelenleri yazdım.

Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder