17 Ekim 2014 Cuma

aşk'a notlar #1


Aslında aldığın o şeker mi şeker günlüğe yazıcaktım ama baktım yanımda yok akşama kadar unuturum ki ben de, blogum ne güne duruyor dedim ve seni buraya yazmaya karar verdim aşk.

Kış'ta baharı yaşatan bir sevgi istemiştim önceden şuan onu yaşıyorum sanki. Lakin kış'ta değiliz biliyorum ama ben bu havalar da bile buz gibi üşüyordum. Hasta ruhum bedenimi de ele geçiriyor sanırsam. :)

Şimdiler mutluyuz, mutsuz da oluruz. Hep mutlu olucak değiliz değmi sevdiceğim?
mutsuz olalım varsın mutsuz olalım bir olduktan sonra..

Geçen gün ki utangaç hallerin, tanışma heycanın beni çok güldürdü evet :) enem bu heycanlar bile çok tatlı!
zaman geçiyor biz birbirimizi geçip ailelerimizden birileriyle tanışmaya başlıyoruz. bu heyacanı devrik cümleyle anlatan tek insan bendirim herhalde. :D

seviiyorum uleyn diye bağırasım var bugün.
ama bağırmıcağım uslu kız olup aşk'ı, sevgi'yi, huzur'u verene/yaşatana şükürler olsun.





bugun de seni seviyorum.

ekimonyediikibindört
ryhnates.

0 yorum:

Yorum Gönder