20 Ekim 2014 Pazartesi

aşk'a notlar #2


      Bugun hava parçalı bulutlu ve gökyüzü mavimsi beyaz gibi, güneş gülümsüyor ama esen hafif rüzgâr üşütüyor. sıkı giyin. Ben daha çok üşürüm ama sen de üşütme. :)  Yaz'da bitti. çokca istediğimiz çoğu şeyi yapamadık ama yapabildiklerimiz de vardı en azından şükür. Sonbahar da depresyona girmeyiz değil mi ? ( hiç emin değiliz bu konuda ikimiz de depresifiz her ana girebiliriz yani :/ ) girmeyelim zaten ne gerek var öyle şeylere :p . Bazen herşey  çok ters gidiyor.. biliyorum(z) ama umutla daha güzel günlerin geleceğini umut ediyoruz. 
daha güzel günler lütfen gelsin artık.
lütfen..
lütfen..

Benim ders çalışmam lazım, ama olmuyor yine tembelliğim üstümde sakın kızma, biliyorum o dersler verilecek!noktanet :p

bugun de çok şükür seni seviyorum.



ryhnates
yirmiekimikibinondört.

0 yorum:

Yorum Gönder