20 Temmuz 2016 Çarşamba

....!




Bu devirde kimse oğlum okudu, polis oldu - asker oldu diye sevinmesin.
Daha dün haberlerde Trabzon-Maçka'da ki polis şehitlerimizden biri komşumuzun oğluydu. Daha 93 doğumlu. Hayatının baharın da olmalıydı. Ecel tabi herşey, Alın yazısı.. Ama böyle ölümler çok koyuyor. Nefes alamıyorum. O kadar zor bir durum ki ben nefes alamıyorum. Ailesi nasıldır düşünmek bile istemiyorum. Gülerken hatırladığın insanları ağlarken görmek çok kötü birşey.




Bugun izine gelicekmiş, 3 gün sonra da Şırnak'a göreve gidecekmiş. Şırnak'da ölen o kadar çok var ki. Bana da birşey olursa diye düşünmüş, borçlu olduğu kişilerin listesini yapmış abisine vermiş. Parayı da hesabına yatırmış abisinin. Şırnak'a gitmeden şehit düşüceğini bilebilirmiydi.. Trabzon Maçka gibi bir yerde bir kaç şerefsiz pkk'lı tarafından vurulacağını bilebilirmiydi. Diyeceğim çok şey var ama.. diyemiyorum. düğümleniyorum.. Allahım sebep olanları bin beter etsin. Kahretsin. Öyle bir yaksın ki onları, neye uğradıklarını şaşırsınlar inşallah. Ölen şehidimize ve tüm ölmüş şehitlere rahmet diliyorum. Allah ailelerine sabır versin. Çokca sabır versin!
Vatan sağ olsun, bu canlar sağ olsun! Allahım cennetiyle ödüllendirsin inşallah.

2 yorum:

  1. okurken tüylerim ürperdi Allah rahmet eylesin son olur inşallah bu acılar :(

    YanıtlaSil
  2. İnşallah son bulur. bulsun :(

    YanıtlaSil