5 Mayıs 2016 Perşembe

Restorex Hızlı Saç Uzatan Şampuan




" Restorex, yalnızca saç bakım ürünleri üreten bir firma olup, Restorex adı altında tüm saç tiplerine uygun olarak saç bakım şampuanları ve kremleri mevcuttur. Şampuan ve kremlerinin tamamında yalnızca sarmaşık özü kullanarak ürün içeriğini doğal tutmuştur.
Restorex çeşitleri;
Speed Long: Niacinamid maddesi ile sarmaşık özü birleştirilmiş ve daha hızlı saç büyümesi desteklenmiştir.
Speed Long Onarıcı: Yıpranmış saçlar için onarıcı etki sunan seridir.
Speed Long Boyalı: Boyalı saçlar için mevcut renklerin korunmasında daha uzun süreli etki sağlar.
Thymol: Kepek önleyici ve kepek etkilerini giderici seridir.
Restorex yukarıda adı geçen geçmeyen serilerle aynı isimleri taşıyan saç bakım kremleri de mevcuttur.  "

 Kullandığım bir ürün olan Restorex şampuanından bahsetmek istiyorum. İçeriğini üst kısımda Restorex açıklamış zaten. Ben sadece kullandığım zaman boyunca saçıma verdiği etkilerden bahsetmek istiyorum.
Saçlarım ince telli ve fazlasıyla sönük. Uzama konusunda ise hiç ileri giden bir kısmı yok. Şimdi ürünü kullandığım ilk hafta da bir etki beklemedim elbette. Ama geçmişte saç diplerim de yağlı ekzama geçmişim vardı. Ve tamamen geçmişti. Şampuanı kullandıktan 2-3 hafta sonra saç diplerim felaket kepeklendi ve bu ekzamam tekrarlamaya başlayacak derecede bir kabuklanma oluşmaya başladı. Hemen bırakıp başka şampuana geçtiğim de sorunlarım tamamen çözüldü. Tabi bu herkeste aynı olmuyor. Kız kardeşimde hiç bir etki göstermedi ve saçlarını 2-3 ay kullanımdan sonra epey uzadı. Hala kullanmaya devam etmekte. Kuzenlerimin bazıları da bende oluşan sorulardan oluştuğunu söylediler. Ve hemen bıraktılar. Onun için mutlaka 2 hafta denemede hiç bir sorun olmuyorsa devam edin. Az da olsa kepeklenme oluşturuyorsa bence bırakın. Saçınızı uzatıcam diye kepek sorunlarıyla kalmayın bence.  Ürünün epey çeşitleri var. Saç yapınıza göre olanını kullanınız.  Cildiniz gibi, saç tipinizi de iyi tanımanız gerekir.


Kısaca bu ürün bana hiç iyi gelmedi. Kız kardeşim ise beğenerek kullanmakta.. Her yerde bulabileceğiniz bir ürün üstelik fiyatıda 10 TL ve bazı marketler de daha da uyguna bulabilirsiniz.


6 yorum:

  1. ben de yeni aldım, 2li satılıyordu mecburen öyle aldım, bakalım nasıl etkileyecek

    YanıtlaSil
  2. ben beğenerek kullanmıştım, fiyatına göre kalitesi bayağı iyi gelmişti... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte, herkeste aynı etkiyi yaratmıyor ben gibi.. :)

      Sevgiler..

      Sil
  3. Aslında işe yarar mı diye merak ettiğim bir üründü ama bir türlü alıp denemek istemedim nedense.

    YanıtlaSil