15 Eylül 2015 Salı

Mini Alışveriş - Cosmetica.com.tr, Pastel

Merhaba, epey zamandır alışveriş yazmadığımı fark ettim. Geçenler de cosmetica.com.tr ve pastelden ufacık bir alışveriş yaptım. Bakalım neler almışım. :)


Öncelikle cosmetica.com.tr'den başlamak istiyorum. Çok indirimli bir site doğrsu ve 3 gün için de ürünlerim elim de oldu tatliş bir kutuda geldi ürünler, ve hiç bir hasar görmemesi için güzelce paketlenmişti. Şimdi bakalım neler almışım. 

  Golden Rose Velvet Matte Rujlarından No:3 'ü aldım.  9,90 TL
Maybelline Color Tattoo farlarında bir türlü bulmakta zorlandığım, Bronz rengine kavuştum. :) 13,90 TL
Note Luminous Silk 4'lü Farlarından 1 Numara olanını aldım, harika kahveler var. 14,90 TL
Bir de seyahat boy şampuan saç kremi aldım. 1,90 TL




Pastel'in yeni çıkarmış olduğu  aydınlatıcısını çokca merak ettiğimden aldım hemen bir tane. :) Fiyatı - 12,50 TL


Aldıklarım bu kadardı, dediğim gibi " mini " bir alışveriş yaptım. cosmetica.com.tr de çok indirimli ürünler var bakmadan geçmeyin derim. 


Sevgiler.

2 yorum:

  1. aldıklarını iyi günlerde kullan canım :) pastel aydınlatıcı yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, en kısa zaman da :)

      Sil