3 Eylül 2015 Perşembe

Diadermine Lift+ Yatıştırıcı Temizleme Sütü



Merhaba, epeydir blogdan uzak kaldım, nişanlandım. Niaşn telaşı epey zormuş. Kardeşimin düğünü de aniden olunca, epey karmaşık ve yorucu bir dönem oldu benim için. Neyse ki yavaştan döndüm! Yazın makyaj yapmak çok da içimden gelmiyor. Hava sıcak ve bunaltıcı olunca mecburen yapılmıyor.. Ama ben epeydir kullandığım bir temizleme sütünden bahsedeceğim.  Diadermine ürünlerini severek kullanıyorum. Temizleme jellini de severek kullanmıştım ama bu ürün kadar sevmemiştim. Bu temizleme sütü, benim makyajımı nazikçe temizledi. Ve hiç bir alerji yapmadı.



Ürünü ped pamuğa döküp yavaşça cildimi temizliyorum. Ve temizledikten sonra yıkama gereği bile duymuyorum. O kadar yumuşak ve ışıltılı yapıyor ki cildimi verdiği hissi seviyorum.

Gratis, Watsons ve marketler de dahi bulabilirsiniz. Fiyatı 13-15 TL arası değişiyor. Bu tür temizleme sütlerini seviyorsanız, bir şans verin derim. :)


Sevgiler.



2 yorum:

  1. Hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin. Zordur ama en keyifli günlerdir. Tadını çıkarmaya bak, kimsenin keyfini bozmasına da izin verme. İnşallah her şey gönlünce olur. Diadermine ürünleri bence de çok başarılı. Bu ürünü denemedim ama yorumdan sonra denemek isterim. Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, amin inşallah.
      Sevgiler. :)

      Sil