8 Temmuz 2015 Çarşamba

Avon Ideal Flawless CC Krem SPF50



Şu BB Kremler, CC Kremler derken DD'leri bile çıktı ben ise Avon'un bu CC Kremini epeydir kullandığım için yazmak istedim. Yazın güneş korumalı ürünler kullanmak çok önemli benim için. Ne kadar güneş koruma o kadar güneş lekelerinden uzaklaşmak demektir. :) 

Bu ürünü almam da en büyük etken SPF 50 içermesiydi. Başta yapısı açısından pek sevememiştim. Daha sonra tekrar kullanmaya başladığımda da pek bir sevdim. Hele bu aylar da çok kullanır oldum. Yapısı ince ve kapatılıcığı yok derece de az ama cilde verdiği ışıltı ve cilt rengini eşitlemesiyle gayet güzel duruyor ciltte bence.  Altta resim de de görebilirsiniz yapısını ve kolaylıkla elle bile cildinizde dağıtabilirsiniz.  Ürün 30 ml, SPF 50 içeriyor ve ciltte ki renk eşitsizliklerini eşitliyor ve verdiği ışıltıyla cildi çok hoş gösteriyor. 5 renk seçeneği var,  Fiyatı ise 33,50 TL Ama indirimle 15 TL'ye kadar bulabilirsiniz.



Avon'un ürün açıklaması ise şu şekilde;
Profesyonel Güzelliğin İlk Adımı: Avon sunar... CC krem. Tek bir mucizevi ürünle düzelt, mükemmelleştir, koru! Cilt tonunu anında eşitler. Solgun ve lekeli cilt görünümünü yeniler ve canlandırır. SPF 50 ile güneşin zararlı etkilerinden korur. 5 farklı renkten cildinize uygun olanı kullanın.


Sizce CC Kremler olmazsa olmaz bir krem mi?
Çoğu markanın CC-BB-DD Krem'lerinin en iyisi sizce hangisi?

Yorum bırakırsanız sevinirim, musmutlu günler.
Sevgiler.

1 yorum:

  1. I am going to check to come back after you publish extra aricles.I think youve produced some really interesting points.
    King Size Male Enhancement Not as well many people would truly think about this the way you just did. Im truly impressed that theres so a lot about this subject thats been uncovered and you did it so nicely, with so substantially class. Great 1 you, man! Actually good stuff right here.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/

    YanıtlaSil