14 Nisan 2014 Pazartesi

İzledim - Nuh - Büyük Tufan 2014 #Film



Geçtiğimiz pazar günü erkek arkadaşımla bu harika, fantastik, atraksiyonu bol olan film'e gittik. 3d olanını seçtim, hazır adamlar 3d li yapmışken neden normalini izleyelim ki dedim.






Yapımı: 2014 - ABD
Tür: Dram , Fantastik
Süre:130 Dak.
Yönetmen: Darren Aronofsky
Oyuncular: Russell Crowe , Jennifer Connelly , Anthony Hopkins , Emma Watson , Logan Lerman
Seslendirenler: Frank Langella
Senaryo: Darren Aronofsky
Yapımcı: Darren Aronofsky , Arnon Milchan

Konusu;

Hz.Nuh'un (Noah) hayatını ve bir gemi yapıp insanlığı ve canlıları tufandan kurtarmasını anlatıyor..




Fragman; 






izlemediyseniz gidin, izleyin derim. 
ben beğendim, bazı bölümler de sıkıldım evet sonu garipti, devamı olur mu bilinmez..










0 yorum:

Yorum Gönder